دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

راه اندازی سامانه «اتاق وضعیت آنلاین» برای بررسی نیازهای مردم مناطق زلزله زده سی سخت
 
مسعود پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی استان كهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت دانشجویان جهادی در مناطق زلزله زده دنا گفت: بعد از وقوع زلزله سی سخت، نیرو های جهادی در همان ساعات اولیه به منظور خدمت رسانی به زلزله زدگان، به منطقه اعزام شدند. ...
7 صبح // راه اندازی سامانه «اتاق وضعیت آنلاین» برای بررسی نیازهای مردم مناطق زلزله زده سی سخت

مسعود پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی استان كهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت دانشجویان جهادی در مناطق زلزله زده دنا گفت: بعد از وقوع زلزله سی سخت، نیرو های جهادی در همان ساعات اولیه به منظور خدمت رسانی به زلزله زدگان، به منطقه اعزام شدند.

پرهیزگار مطرح كرد: در همین راستا گروه های جهادی در حوزه های سلامت، بهداشت و درمان و عمرانی برای خدمات رسانی به مردم وارد سی سخت شدند.

مسئول بسیج دانشجویی كهگیلویه و بویر احمد تصریح كرد: ما برای ارائه خدمات بهتر به مردم زلزله زده، منطقه سی سخت را تقسیم بندی كردیم و بر این اساس بخشی از مناطق سی سخت تحت پوشش گروه های جهادی قرار گرفت كه در این راستا، توانستیم نیاز های اساسی مردم را شناسایی كنیم.

وی ادامه داد: طبق این تقسیم بندی و با بررسی نیاز های مردم، اقلامی مانند مواد غذایی، چادر وسایل گرمایشی میان مردم توزیع شد.

بیشتر بخوانید:

تلاش بی وقفه جهادگران در مناطق زلزله زده كهگیلویه و بویر احمد / توزیع اقلام غذایی و اضطراری بین زلزله زدگان
بازدید رئیس قوه قضائیه از مناطق زلزله زده سی سخت و ابراز همدردی با مردم + فیلم
استقرار كاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله زده سی سخت

پرهیزگار خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه سی سخت یك منطقه زلزله خیز است، گروه های جهادی ورزانه به منطقه رفت و آمد دارند و نیاز های مردم را شناسایی و برطرف می كنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان كهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: به منظور بررسی و كمك رسانی بهتر به مردم منطقه سی سخت، سامانه «اتاق وضعیت آنلاین» از سوی بسیج دانشجویی راه اندازی شده است.

وی گفت: این سامانه روزانه با بررسی های گروه های جهادی بر اساس نیاز های مردم منطقه به روز رسانی می شود.

پرهیزگار با اشاره به حضور خیرین در مناطق زلزله زده سی سخت بیان كرد: ما از خیرین برای بر طرف كردن نیاز های مردم در حوزه های بهداشتی، درمانی، خدمت رسانی و تحت پوشش قراردادن خانواده های بی سرپرست كمك می گیریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان كهگیلویه و بویراحمد تاكید كرد: همچنین با همكاری ستاد فرمان اجرای امام (ره) و بسیج جامعه پزشكی، یك بیمارستان صحرایی در سی سخت راه اندازی شده كه دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشكی یاسوج روزانه در این بیمارستان به ارائه خدمات می پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی استان كهگیلویه و بویر احمد بیان كرد: مسئله دیگری كه بسیج دانشجویی به آن ورود كرده بازسازی خانه های تخریب شده است كه با همكاری اساتید دانشگاه های استان به صورت تخصصی صورت می گیرد.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۰۹:۱۷ - ۱۲/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۸