دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

محسنی بندپی: استان تهران محل سرریز آسیب های اجتماعی كشور است
 
استاندار تهران گفت: در استان تهران با شرایط پیچیده ای مواجه هستیم و این استان سرریز آسیب های اجتماعی كشور در موضوع معتادین متجاهر، كودكان كار، اتباع و… است.

به گزارش فارس، انوشیروان محسنی بندپی، در جلسه شورای پژوهشی تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت پژوهش در امور مختلف، تاكید كرد: داده های لازم برای اتخاذ تصمیم مناسب اهمیت فزاینده ای دارد به خصوص در استان تهران كه با شرایط پیچیده ای مواجه هستیم و استان تهران سرریز آسیب های اجتماعی كشور در موضوع معتادین متجاهر، كودكان كار، اتباع و غیره است. محسنی بندپی با اشاره به كمبود امكانات و سرانه های مختلف در استان، گفت: در استان تهران سرانه دانش آموزی در هر كلاس 34نفر است و سرانه تخت بیمارستانی در تهران 1.6و در شهرستان ها شش دهم درصد به ازای هر هزار نفر است كه این مسائل نیاز به رسیدگی جدی دارد.

وی با بیان این كه كرونا بر سلامت روان شهروندان تاثیر گذاشته است، بر لزوم رسیدگی به آثار اجتماعی ناشی از شرایط كرونا به ویژه موضوع سلامت روان اعضای جامعه تاكید كرد.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم رعایت پروتكل های بهداشتی برای مقابله با شیوع كرونا افزود: موثرترین و اثربخش ترین اقدام در مقابله با كرونا آگاهی دادن به مردم درباره استفاده از ماسك، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتكل های بهداشتی و تشدید نظارت بر محدودیت ها است.
   تاریخ: ۰۰:۱۵ - ۱۲/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۷