دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

راه اندازی مركز حمایت های اجتماعی و اشتغال محرومان
 
در راستای كمك به توانمندی نیازمندان به ویژه مددجویان كمیته امداد، مركز حمایت های اجتماعی و اشتغال محرومان در یكی از بانك ها راه اندازی شد.
راه اندازی مركز حمایت های اجتماعی و اشتغال محرومان در راستای كمك به توانمندی نیازمندان به ویژه مددجویان كمیته امداد، مركز حمایت های اجتماعی و اشتغال محرومان در یكی از بانك ها راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل لله گانی گفت: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی یكی از بانك ها، با توجه به اینكه سهامدار این بانك سازمان تأمین اجتماعی و 42 میلیون نفر از بازنشستگان و كارگران هستند، همیشه به محرومان و رفع مشكلات آنها توجه ویژه ای شده است.

وی با بیان اینكه مركز حمایت اجتماعی و اشتغال محرومان در یكی از بانك ها راه اندازی شده است، افزود: فعالیت این مركز با رویكرد تقویت اشتغال در مناطق محروم فعالیت خود را آغاز كرده است و برای كمك به رفع مشكلات در این حوزه تلاش می كنیم.

مدیرعامل یكی از بانك ها با اشاره به اینكه كارهای مشتركی با همكاری كمیته امداد انجام شده است، بیان كرد: از جمله این همكاری ها می توان به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای افزایش توانمندی مددجویان در زمینه اشتغال و همچنین طرح های ایتام و محسنین اشاره كرد.

وی تاكید كرد: این بانك در 10 ماهه امسال تعداد 11.376 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و كارفرمایان طرح های مددجویی به مبلغ بیش از 3.907 میلیارد ریال به معرفی شدگان كمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی پرداخت كرده است.

لله گانی با اشاره به اینكه در زمان كرونا نیز اقدامات مختلفی در راستای كمك به بخش درمان محرومان و نیازمندان انجام شده است، تصریح كرد: كمك به مراكز درمانی با خرید آمبولانس و تجهیزات پزشكی از دیگر كارهای انجام شده بود كه با محوریت مناطق محروم انجام شد.

همچنین شعب این بانك از محل سپرده های قرض الحسنه نزد خود و در 10 ماهه نخست سال جاری، تعداد 42 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از 22 میلیارد ریال پرداخت كرده است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۹:۳۳ - ۱۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۹