دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مراسم بزرگداشت روز ملی "گفتاردرمانی"، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مراسم بزرگداشت روز ملی "گفتاردرمانی"، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز ملی گفتاردرمانی، امروز (دوشنبه) به همت انجمن علمی گفتاردرمانی و با حمایت اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در سالن اجتماعات شهید احمدی روشن این دانشگاه برگزار شد.

دکتر اکبر دارویی مدیر گروه آموزشی گفتاردرمانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی سخنانی در این مراسم، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ملی گفتاردرمانی، گفت: دانشجویان گفتاردرمانی در مقاطع تحصیلی گوناگون، اعضای هیئت علمی و کارشناسان گفتاردرمانی در حکم یک خانواده هستند که غم و شادی یک نفر به منزله غم و شادی همگان است .

وی افزود: امیدواریم با همدلی و همبستگی شاهد ارتقای مدارج تحصیلی دانشجویان باشیم و بتوانیم در راستای رسالت های علمی خود گام برداریم .

دکتر دارویی در پایان سخنانش، یاد و خاطره استاد فقید این گروه، مرحومه خانم دکتر شیرازی را گرامی داشت و از حضور دکتر نیلی پور پیشکسوت عرصه گفتاردرمانی و خانم دکتر یادگاری از مدیران سابق این گروه آموزشی و خانواده گفتاردرمانی در این مراسم، تقدیر و تشکر نمود.

گفتاردرمانی، آمیخته ای از علم، تجربه، هنر و مهارت است

دکتر فریبا یادگاری عضو هیات علمی گروه آموزشی گفتاردرمانی دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی نیز، ضمن گرامی داشت روز ملی گفتاردرمانی و عرض تبریک به جامعه گفتاردرمانی کشور به همین مناسبت، گفت: گفتاردرمانی، رشته ای علمی و آمیخته با تجربه، هنر و مهارت است .

وی افزود: در رشته گفتاردرمانی، علاوه بر تدریس، تغییر در مداخلات، ارزیابی و درمان نیز صورت می گیرد که انجام این موارد نیازمند پژوهش های سختگیرانه است و هر ده سال، به روزرسانی موثر در این رشته انجام می شود و این رشته، پایه های نظری متعددی نظیر علوم اجتماعی، علوم انسانی، بهداشت، پزشکی و . . . را در خود جای داده است.

وی در پایان سخنانش، ضمن تاکید بر اهمیت این رشته، برای خانواده گفتاردرمانی کشور، طلب موفقیت روزافزون نمود.

دکتر مرتضی فرازی، عضو هیات علمی گروه گفتاردرمانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن اشاره به خاطرات مراجعان و بیماران، به بیان اشعاری در تقدیر و تشکر از همکاران گروه گفتاردرمانی پرداخت و ارائه خدمت به افراد توان خواه را ارزشمند خواند.

همچنین در این مراسم، خانم ها مهدی پور، ظریفیان، اشتری، صادقی و حسنوند، دیگر اساتید و اعضای هیات علمی گروه گفتاردرمانی این دانشگاه، ضمن عرض تبریک به دانشجویان دانشگاه و جامعه گفتاردرمانی به مناسبت فرارسیدن روز ملی گفتاردرمانی، بر همبستگی هر چه بیشتر جامعه گفتاردرمانی در راستای رسیدن به رسالت های دانشگاه و خدمت رسانی هرچه بیشتر به جامعه هدف، تاکید نمودند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور

   تاریخ: ۲۰:۲۷ - ۰۴/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۱۲۸