دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جلسه مشترک رئیس کلینیک پزشکی و توانبخشی اسماء با دانشجویان رشته مدیریت توانبخشی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

جلسه مشترک رئیس کلینیک پزشکی و توانبخشی اسماء با دانشجویان رشته مدیریت توانبخشی

جلسه مشترک رئیس کلینیک پزشکی و توانبخشی اسماء با مدیر گروه آموزشی و دانشجویان مدیریت توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، به منظور بررسی مشکلات و چالش های مرکز اسماء و ارائه راه حل های پیشنهادی برگزار شد.

دکتر مهرداد نقی خانی رئیس کلینیک پزشکی و توانبخشی اسماء، در خصوص برگزاری این نشست، به خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، گفت: جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت توانبخشی، واحد کارورزی خود را در مرکز درمانی اسماء سپری می کنند و با توجه به ماهیت این رشته تحصیلی و تخصص این گروه آموزشی، بر آن شدیم تا از جنبه های مدیریتی و تجارب این رشته، بهره مند شویم .

وی افزود: با هم افزایی دانشجویان رشته مدیریت توانبخشی و با همکاری دکتر حاتمی زاده مدیر این گروه آموزشی، می توانیم به نوعی دانشجویان را از کلاس تئوری به سمت کلاس عملی سوق دهیم.

رئیس مرکز پزشکی و توانبخشی اسماء همچنین گفت: بارش افکار و بهره مندی از هم افزایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت توانبخشی که برخی از آنان نقش مدیریتی در جامعه دارند، می تواند جریانات خوبی را به نفع مراجعان این کلینیک و مرکز، رقم بزند.

دکتر نقی خانی، " صرفه جویی در هزینه ها، ارائه خدمات با کیفیت بالاتر، افزایش راندمان کاری، افزایش تعداد مراجعان و ... " را از جمله اهداف مطرح شده در این جلسه ذکر کرد و اظهار داشت: برگزاری جلسات ماهانه و مستمر با گروه آموزشی مدیریت توانبخشی، در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده، می باشد.

وی در پایان این گفت وگو، افزود: بهره مندی از نظرهای دانشجویان، مشارکت فکری گروه های دانشجویی و ارائه راهکارهای لازم برای رفع مشکلات، می تواند به نفع مدیران دانشگاه ها و توسعه ارتباطات بین بخشی باشد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور

   تاریخ: ۲۰:۰۱ - ۰۶/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۱۲۹