دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

برترین های حوزه آموزش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند
 
به مناسبت سالروز " گرامی داشت مقام معلم و استاد "؛

برترین های حوزه آموزش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند

برترین های حوزه آموزش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، بعد از ظهر روز دوشنبه به مناسبت سالروز " گرامی داشت مقام معلم و استاد " و در مراسمی به همین منظور، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، در بخش پایانی مراسم "گرامی داشت مقام معلم و استاد" که با حضور رئیس دانشگاه، همه معاونان و مدیران دانشگاه، پیشکسوتان حوزه آموزش و همه مدیران گروه های آموزشی و اعضای هیات علمی برگزار شد، برترین اساتید، کارشناس حوزه آموزش، گروه آموزشی و وب سایت اختصاصی گروه های آموزشی، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این بخش، دکتر حسین محققی کمال دبیر امور هیات علمی دانشگاه با ارائه گزارش آماری از وضعیت اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، گفت: 166 عضو هیات علمی در کل دانشگاه مشغول به فعالیت می باشند که از این تعداد 146 تن، هیات علمی آموزشی و 20 تن هیات علمی پژوهشی هستند، ضمن آنکه 38 استاد در قالب طرح ضریب کا (متعهد خدمت) با دانشگاه همکاری دارند.

وی افزود: این آمار نشان می دهد که به ازای هر استاد، حدودا 10 دانشجو مشغول به تحصیل می باشند.

دکتر محققی در ادامه، با بیان وظایف هفتگانه اساتید از "مفاد آئین نامه انتخاب استاد نمونه"، گزارشی از معیارهای انتخاب اساتید نمونه ارائه داد و متذکر شد، اساتید نمونه امسال از میان اعضای هیات علمی که طی سه سال گذشته به عنوان استاد نمونه معرفی نشده بودند و دارای معیارهای لازم در آئین نامه انتخاب استاد نمونه و شاخص های ارزیابی فعالیت های آموزشی هستند، انتخاب شده اند.

وی در ادامه، به بیان برخی از مفاد " آئین نامه انتخاب گروه نمونه آموزشی " و همچنین، " شاخص های انتخاب وب سایت نمونه گروه های آموزشی" پرداخت.

سپس، منتخبان با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند که اسامی آنها به این شرح می باشد:

n اعضای هیات علمی پیشکسوت:

دکتر سادات سیدباقر مداح

دکتر فربد فدایی

n اعضای هیات علمی بازنشسته در سال 1401:

دکتر مهشید فروغان

دکتر اشرف السادات کربلایی نوری

n اعضای هیات علمی نمونه :

دکتر نرگس ارسلانی

دکتر نسیبه زنجری

دکتر سعیده مهرکیان

دکتر سعید فطوره چی

n اساتید نمونه در قالب طرح ضریب کا:

دکتر سمانه حسین زاده

دکتر مهدی باسخا

n اساتید نمونه ارتقاء یافته در سال 1401:

دکتر اکبر دارویی

دکتر معصومه معارف وند

n کارشناس نمونه مجموعه معاونت آموزشی:

نیره مهدی پور

n گروه نمونه آموزشی:

گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی ( با ذکر نام اعضای این گروه آموزشی )

n وب سایت نمونه گروه های آموزشی:

وب سایت گروه آموزشی مددکاری اجتماعی

گفتنی است؛ در این بخش و پیش از معرفی و تقدیر از برترین های حوزه آموزش، دکتر فربد فدایی و دکتر سادات سیدباقر مداح اساتید پیشکسوت دانشگاه، سخنان کوتاهی در توصیف جایگاه ارزشمند معلم و استاد ایراد کردند که متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور

   تاریخ: ۱۱:۲۷ - ۱۲/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۲۳۵