دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اولین نشست شورای فرهنگی بیمارستان " توانبخشی رفیده " برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده؛

اولین نشست شورای فرهنگی بیمارستان " توانبخشی رفیده " برگزار شد

با انتصاب اعضای شورای فرهنگی بیمارستان توانبخشی رفیده، اولین جلسه هم اندیشی این شورا روز چهارشنبه در محل بیمارستان برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بیمارستان رفیده؛ این نشست با حضور اعضای شورای فرهنگی متشکل از مدیر بیمارستان رفیده و رابط نهاد-مسئول بسیج، معاون درمان، معاون آموزش، مدیر پرستاری، مسئول حراست، مسئول بهبود کیفیت، مسئول گیرندگان خدمت و مسئول روابط عمومی بیمارستان رفیده برگزار شد.

این گزارش حاکیست که شورای فرهنگی بیمارستان رفیده در اولین نشست خود، برنامه راهبردی و سیاست های کلان فرهنگی را مطابق با دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منطبق با ضوابط بیمارستانی، مورد طرح و بررسی قرار داد.

همچنین، دبیر شورا با تنظیم و اعلام برنامه زمان بندی جلسات، گزارشی از اهم اقدامات فرهنگی در حال اجرا ارائه و به طرح و بررسی دستورالعمل عفاف و حجاب، بهسازی محل نمازخانه، مدیریت تابلوهای اعلانات راهنما و برنامه ریزی مسابقات فرهنگی و ورزشی پرداخت.

در پایان این نشست نیز مقرر شد که همه اعضای شورای فرهنگی بیمارستان توانبخشی رفیده ضمن انجام امور محوله، نسبت به ارائه گزارش در جلسه آتی شورا اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: زنگنه - نعیمی پور

   تاریخ: ۱۵:۳۲ - ۱۳/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۱۶۷