دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

توزیع یك هزار و 400 كوله پشتی بین دانش آموزان كم برخوردار
 
مدیر كل بهزیستی استان زنجان از توزیع یك هزار و 400 كوله پشتی و بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان كم برخوردار و تحت پوشش بهزیستی خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر كل بهزیستی گفت: خیرین زنجانی نزدیك به 86 میلیون تومان به پویش همدلی و دانش آموزان كم برخوردار زنجانی كمك كردند.

او با بیان اینكه هر قطعه پازل همدلی به مبلغ 10 هزار تومان از طریق خیرین خریداری شد، افزود: این امر با همراهی خیرین نیك اندیش محقق شد و هزار و 400 دانش آموز تحت پوشش بهزیستی بسته لوازم التحریر و كوله پشتی دریافت نمودند.

محمدی در خصوص نحوه واریز مبالغ در این پویش گفت: خیرین با مراجعه به سایت پازل همدلی قطعات مورد نظر استان خود را خریداری و این مبلغ با ارائه كد رهگیری به حساب اعلامی سازمان بهزیستی كشور واریز شده است.

او یادآور شد: از سری حمایت های جانبی بهزیستی كه با همكاری بنیاد مستضعفان صورت گرفته است اختصاص 127 دستگاه تبلت به فرزندان امداد بگیر در مقطع اول و دوم دبیرستان است كه ازاین تعداد 103 دستگاه توزیع و 24 دستگاه دیگر در حال توزیع است.

مدیر كل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینكه بهزیستی استان زنجان با نیاز سنجی جامعه هدف از مشاركت خیرین بهره گرفته و خدمات مربوئط را ارائه می دهد، اضافه كرد: یكی از نیاز های اساسی جامعه هدف مسكن است و بهزیستی در تلاش است باهمت خیرین این بار سقفی برای مددجویان نیازمند فاقد مسكن تهیه كند.
   تاریخ: ۰۹:۲۴ - ۱۳/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۳