دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنج سالن دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، محققان جوان را برای فراگیری و هم افزایی، در خود جای داده است
 
در اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در استان تهران (منطقه آمایشی 10)؛

پنج سالن دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، محققان جوان را برای فراگیری و هم افزایی، در خود جای داده است

جمع کثیری از دانشجویان علاقه مند به تحقیقات، محققان و فناوران جوان، از روز گذشته (چهارشنبه - 20 اردیبهشت ماه) با شرکت در اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)، و حضور در پنل های تخصصی و تحقیقاتی که در پنج سالن اجتماعات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می شود، به فراگیری و هم افزایی در زمینه طرح های تحقیقاتی و ایده های فناورانه می پردازند.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)، به مدت سه روز با شرکت دانشجویان رشته های گوناگون در مقاطع مختلف تحصیلی 10 دانشگاه علوم پزشکی و موسسه علمی و تحقیقاتی تحت نظارت وزارت بهداشت، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شده است.

بیش از 300 مقاله علمی و پژوهشی منتخب از میان 400 مقاله رسیده به کنگره، بصورت سخنرانی و بشکل پوستر در پنج سالن دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، به شرکت کنندگان ارائه می شود.

مقالات منتخب در قالب یک برنامه فشرده طی سه روز در پنل های تخصصی سخنرانی ها و ارائه پوستر ها با موضوع های تخصصی « بیماری های واگیردار و غیرواگیر، پرستاری و مامایی، علوم بهداشتی و تغذیه، علوم توانبخشی، هوش مصنوعی و کارآفرینی، علوم رفتاری و سلامت، علوم اعصاب، بهداشت روان، رفاه اجتماعی و سلامت در حوادث و بلایا، ژنتیک، سرطان، سلول های بنیادی، بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی، علوم آزمایشگاهی و علوم پایه، علوم دارویی و داروسازی، دندانپزشکی "، به دانشجویان و محققان جوان شرکت کننده ارائه می شود.

کمیته های تحقیقات دانشجویی " دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، ارتش، بقیه الله، آزاد اسلامی (واحد تهران)، شاهد، تربیت مدرس، و انستیتو پاستور " و اساتید و متخصصان بنام کشور، هدایت 39 پنل علمی و تخصصی این کنگره را به عهده دارند.

رویداد talk school نیز در ساعات بعد از ظهر کنگره، مشتاقان به یادگیری این مهارت را برای کاربردی تر کردن طرح های پژوهشی و ایده های فناورانه، گردهم آورده است تا حاصل آن تحولی در جلب مشارکت هر چه بیشتر مردم در برنامه ریزی و اجرای پروژه های تحقیقاتی و فعالیت های فناورانه، جهت رفع مشکلات و نیازهای جامعه ایجاد کند.

به دلیل فشردگی برنامه ها و استقبال دانشجویان از پنل ها و رویداد talk school ، چهار کارگاه آموزشی این کنگره تحت عناوین « هوش مصنوعی، علوم داده، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده » در هفته آینده برگزار خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند در این کارگاه ها شرکت کرده و بهره لازم را از مباحث مربوطه ببرند.

قرار است، مراسم اختتامیه اولین کنگره سالیانه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)، در ساعات بعد از ظهر فردا (جمعه - 22 اردیبهشت ماه جاری) با حضور یکی از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شود و ضمن معرفی برگزیدگان این کنگره پژوهشی - دانشجویی، جوائز ارزنده ای به منتخبان اعطا گردد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم گزارش: نعیمی پور

   تاریخ: ۱۸:۳۴ - ۲۱/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۷۸