دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری اولین کنگره پژوهشی دانشجویی، فرصتی برای ارائه تحقیقات و هم افزایی دانشجویان ایجاد کرده است
 
سرپرست اولین کنگره پژوهشی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)؛

برگزاری اولین کنگره پژوهشی دانشجویی، فرصتی برای ارائه تحقیقات و هم افزایی دانشجویان ایجاد کرده است

سرپرست اولین کنگره پژوهشی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران (کلان منطقه آمایشی 10)، طی سخنانی در این کنگره، گفت: این کنگره، فرصتی برای ارائه تحقیقات و هم افزایی دانشجویان ایجاد کرده است.

وی ضمن تشکر از همه همکاران خود در کمیته های علمی و اجرایی کنگره و حمایت همه جانبه سرپرست کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت که از هیچ کوششی برای برگزاری این کنگره دریغ نکردند، گفت: کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از سال گذشته برای برگزاری اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویی دانشگاه های استان تهران (کلان منطقه آمایشی 10 ) انتخاب شد و با توجه به این مهم، کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه، با انتخاب تمامی عوامل اجرایی و داوری این کنگره از میان دانشجویان با رزومه های ارزشمند، و برگزاری جلسات متعدد با کمیته های تحقیقات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران، همه تلاش خود را برای برگزاری با کیفیت این کنگره بکار گرفت.

دکتر رحمانی، از حمایت های رئیس و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در برگزاری این کنگره تشکر کرد و افزود: این کنگره متعلق به همه دانشجویان دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت است و از زحمات و همراهی همه سرپرستان کمیته های تحقیقات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران و دانشجویان در بخش های مختلف این کنگره، قدردانی می کنم.

دبیر علمی اولین کنگره پژوهشی دانشجویی: برگزاری این کنگره، گامی در جهت امید آفرینی و انگیزه بخشی دانشجویان است

لیلا گودرزی دبیر علمی اولین کنگره پژوهشی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران نیز طی سخنانی گفت: این کنگره، با هدف ارتقای توان پژوهشی دانشجویان، رشد و شکوفایی استعدادهای آنان در راستای نهادینه ساختن فعالیت های پژوهشی در بین دانشجویان، ترویج و ارتقای مهارت و فرهنگ پژوهش در دانشجویان و آماده سازی آنان جهت حضور در مجامع علمی ملی و بین المللی برگزار شده است.

دانشجوی دکترای رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ادامه افزود: کارهای مقدماتی این کنگره از دی ماه سال گذشته آغاز شد، 400 چکیده مقاله به دبیرخانه کنگره رسید و با داوری 90 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دارای رزومه های قوی بودند، مورد بررسی قرار گرفت که از این میان، 140 مقاله برای ارائه بصورت سخنرانی و 165 مقاله در قالب پوستر انتخاب شد.

دبیر علمی این کنگره همچنین با اشاره به برگزاری کنگره در پنج سالن دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اظهار داشت: همزمان با برگزاری کنگره، رویداد talk school در ساعات بعد از ظهر و در سالن اصلی کنگره برگزار می شود و کارگاه های مرتبط با هوش مصنوعی، علوم داده، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز به دلیل استقبال زیاد دانشجویان، در هفته های آتی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

گودرزی، « دندان پزشکی، علوم دارویی و داروسازی، علوم آزمایشگاهی و علوم پایه پزشکی، بیماری های واگیر و غیرواگیر، ژنتیک پزشکی، پرستاری و مامایی، هوش مصنوعی و علوم داده، علوم رفتاری و سلامت، بیوتکنولوژی و نانوبیوتکنولوژی، سرطان و خون شناسی و سلول های بنیادی، علوم اعصاب و بهداشت روان، علوم بهداشتی و تغذیه، علوم توانبخشی، سلامت و رفاه اجتماعی، کارآفرینی و فناوری در علوم پزشکی، سلامت در بلایا و فوریت ها و اخلاق در پژوهش » را از جمله محورهای این کنگره عنوان کرد.

وی در پایان سخنانش افزود: این کنگره در بخش داوری مقالات، اجرا و سایر ابعاد به همت دانشجویان کار خود را آغاز کرد و امیدواریم شاهد نتایج و دستاوردهای این کنگره در سطح جامعه باشیم.

گفتنی است؛ اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)، از روز چهارشنبه (20 اردیبهشت ماه جاری) به مدت سه روز در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شده است.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور

   تاریخ: ۱۴:۲۰ - ۲۱/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۸۱