دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

فناوری توانبخشی نیازمند ارتباط دانشگاه های علوم پزشکی با دانشگاه های فنی مهندسی است
 
فناوری توانبخشی نیازمند ارتباط دانشگاه های علوم پزشکی با دانشگاه های فنی مهندسی است

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، در بیست و چهارمین نمایشگاه ایران هلث (نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ) سال جاری حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر حسین منصوری نژاد مدیرعامل شرکت شرکت بانیان طب سرو از حضور این مرکز مورد حمایت مرکز رشد دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در نمایشگاه ایران هلث خبر داد.

وی گفت: این شرکت دانش بنیان، تحت نظارت مرکز رشد دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی فعالیت می کند و محصولات پیشرفته ارتوپدی را در نمایشگاه ایران هلث به بازدید کنندگان معرفی می نماید.

دکتر منصوری نژاد افزود : با توجه به اینکه مرجعیت توانبخشی به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی واگذار شده است ، این شرکت دانش بنیان به دلیل بهره مندی از ظرفیت های علمی دانشگاه و هم افزایی با اساتید مجرب حوزه توانبخشی در راستای طراحی و تولید محصولات توانبخشی در این دانشگاه مستقر شده است.

وی گفت: تیم تحقیق و توسعه Ortino سعی دارد تا با رصد همه جانبه و پیش بینی نیازهای ارتوپدی در عرصه بین المللی، بهترین و کاربردی ترین محصولات ارتوپدی را بازطراحی و تولید نماید و امیدواریم با مشارکت علمی این دانشگاه، در زمینه اصلاح ، بهینه سازی و تولید محصولات جدید ، شاهد محصولات و تجهیزات پیشرفته ارتوپدی باشیم و بتوانیم گامی کوچک در زمینه سلامت ، توانبخشی و نیازهای درمانی و پزشکی برداریم و کیفیت خدمات توانبخشی را بهبود ببخشیم.

این دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک اظهار داشت : فناوری توانبخشی ایران فرصت های خوبی دارد اما هنوز در نظام سلامت و جامعه جای اصلی خود را پیدا نکرده است.

دکتر منصوری نژاد گفت: در بحث فناوری های توانبخشی، دانشگاهی نظیر دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی باید در کنار دانشگاه های فنی مهندسی و صنعت گران قرار بگیرد تا با این ارتباط بین بخشی، شاهد تولید محصولات توانبخشی و فناوریهای توانبخشی و کمک به جامعه هدف باشیم.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این راستا گام خوبی برداشته است و امیدواریم درسطح کشور نیز با مشارکت بین بخشی دانشگاههای علوم پزشکی و دانشگاه های فنی مهندسی شاهد تولید فناوری ها ی توانبخشی و کمک به جامعه هدف باشیم.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر : گلرخ
   تاریخ: ۱۵:۲۷ - ۰۹/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۸