دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

كارگران زحمتكش مشكلات خود را با ما در میان بگذارید
 
كارگران اغلب به دلیل شرایط نامناسب كاری و معیشتی خود با مشكلات متعددی مواجه می شوند كه بر زندگی و عملكرد آن ها تأثیر منفی می گذارد.
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، كارگران؛ قشری زحمتكش، امّا آسیب پذیر كه بخش اعظمی از جامعه را تشكیل می دهند و اگرچه نقش مهم و محوری در تحولات و مناسبت ها دارند، امّا اغلب، به واسطه شرایط نامناسب كاری و معیشتی خود با مشكلات متعددی روبرو هستند كه از آن جمله می توان به نبود امنیت شغلی، پایین بودن حقوق و معیشت، حوادث ناشی از كار اشاره كرد كه تمامی این موارد منجر به ایجاد فشار های روحی و روانی در كارگران می شوند كه خود پدیده ای مخرب برای آن ها هستند، چرا كه نه تنها در روند كاری، عملكرد و تعامل كارگران بلكه مجموعه ای كه در آن فعالیت می كنند هم تأثیر منفی می گذارند.

بیشتر بخوانید

- خدمات مشاوره و روانشناسی برای كارگران رایگان شد این واقعیت زمانی اهمیت بیشتری پیدا می كند كه اگر نرخ رشد مشكلات بهداشت جسمی و روانی كارگران افزایشی شود می تواند خود را به صورت فشار های روانی و درگیری و خشونت های اجتماعی نشان دهد و به بحران جدی و شدیدی در جامعه تبدیل شود كه پیامد های منفی متعددی را به همراه دارد.

حال، با توجه به تمامی دغدغه ها و مشكلاتی كه سر راه قشر زحمتكش كارگر قرار دارد و نمی توان هیچ یك از آن ها را نادیده گرفت. به نظر شما خدمات بهداشت كارگری و مشاوره و روانشناسی های رایگان تا چه اندازه می توانند در كاهش مشكلات این قشر آسیب پذیر موثر واقع شوند و كمك كننده باشند؟ آیا شما هم با مشكلات جسمی و روحی ناشی از كار روبرو بوده اید؟ این موضوع را با در میان بگذارید.
   تاریخ: ۰۹:۲۱ - ۱۳/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۴۷