دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام 15 خرداد
 
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام 15 خرداد

دکتر سیدعلی حسینی، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پیامی، فرارسیدن ایام 14 و 15 خردادماه را به جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، متن پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن 14 خردادماه، سالروز عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگ مرد تاریخ، حضرت امام خمینی (ره) را به ملت حماسه ساز ایران اسلامی و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، تسلیت عرض می نمایم.

همچنین، یاد و خاطره شهدای حماسه 15 خردادماه 42 را گرامی می دارم؛ بی شک، قیام اثرگذار 15 خردادماه سال 42 که به رهبری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شد، زمینه ساز وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال 57 شد، با بصیرت و صلابت حضرت امام خمینی (ره) و حضور ملت ولایتمدار ایران اسلامی، نظام ستم شاهی وابسته به نظام سلطه، سرنگون شد و نظام مردم سالاری دینی (جمهوری اسلامی) استقرار یافت.

نقش جامعه دانشگاهی نیز همواره در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و موقعیت های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی ، یک نقش اثرگذار و بی نظیر بوده است، بی تردید، امروز نیز با بصیرت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ایران اسلامی در وضعیت سرافرازی جهانی است و حرکت خود را در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی در جهان طی می کند.

رسالت همه ما، به ویژه دانشگاهیان است که همیشه یاد و خاطره پیر فرزانه ای که آزادگی و استقامت را به ملت ایران آموخت و همچنین شهیدان از جمله شهدای قیام اثرگذار 15 خرداد را گرامی بداریم.

از آنجایی که معمار کبیر انقلاب اسلامی، دانشگاه را مبدأ هر گونه تغییر و تحول در جامعه می دانستند، امید است ما دانشگاهیان در پرتو اندیشه و آرمان های ایشان، در سایه خودباوری، پشتکارو امیدآفرینی موجبات پیشرفت، عزّت و سرافرازی میهن اسلامی را فراهم آوریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15خرداد را خدمت ایران سربلند و به خصوص جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می نمایم.

انتهای پیام

تهیه و تنظیم خبر : گلرخ
   تاریخ: ۱۲:۱۵ - ۱۳/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۴