دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

طبق رویکردهای بیمار محوری و بالین محوری حرکت می کنیم
 
دبیر علمی بیست و سومین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات:

طبق رویکردهای بیمار محوری و بالین محوری حرکت می کنیم

دکتر محمدحسن آذرسا دبیر علمی بیست و سومین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات گفت: «زمان آن است که با تغییر رویکرد از سخنرانی های مرسوم به سمت ارائه های عملیاتی با رویکرد بیمار محوری و بالین محوری حرکت کنیم چرا که این تغییر رویکرد هم نیاز امروز رویدادهای علمی با هدف اثرگذاری حداکثری بر مخاطب و هم لازمه حرکت در جهت دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در زمان فعلی است».

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه دکتر آذرسا بیان کرد: اکنون با توجه به الزامات الگوهای یادگیری نوین در نسل حاضر و تغییرات آن از روش های مرسوم و تئوریکال به سمت روش های کاربردی و بالینی، «قصد داریم که این محفل علمی را با محتوای ارتقا یافته تر و شکلی نوآورانه برای تمامی دانشجویان و همکاران برگزار کنیم».

وی افزود: بنابراین در این سمینار 5 پنل علمی تخصصی و بیش از 5 سخنرانی عملیلتی با حضور بیماران واقعی در سالم سمینار طراحی شده است که امیدورایم قدمی هر چند کوچک در مسیر اعتلای رشته فیزیوتراپی باشد.

دبیر علمی بیست و سومین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات ضمن اشاره به دوره های قبلی سمینار گفت: «این سمینار با پیشینه 22 ساله و حرکتی پیوسته در طول سالیان گذشته توانسته است اثرگذاری مناسبی در روند تحقیقات بنیادین و کاربردی حوزه های مختلف ستون فقرات داشته باشد».

این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود از زحمات تمام افرادی که در برگزاری این سمینار مشارکت داشتند به ویژه مسئولان و معاونان محترم دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، روابط عمومی، گروه های آموزشی فیزیوتراپی سراسر کشور، مسئول برگزاری سمینار، دبیر اجرایی سمینار و دانشجویان تشکر کرد.

انتهای پیام/

تهیه و تظیم خبر: شاهی
   تاریخ: ۱۷:۱۲ - ۱۰/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۰