دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سرپرست جدید مدیرت خدمات پرستاری مرکز روانپزشکی رازی معرفی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سرپرست جدید مدیرت خدمات پرستاری مرکز روانپزشکی رازی معرفی شد

دکتر "امین اجلی" طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان دانشگاه و بیمارستان روانپزشکی رازی به عنوان "سرپرست جدید مدیریت خدمات پرستاری" این بیمارستان معرفی و از خدمات "مهدی شیخنا" سرپرست سابق مدیریت خدمات پرستاری تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه به نقل از روابط عمومی مرکز رازی، دکتر رضائی در این مراسم با اشاره به خدمات شیخنا افزود: با توجه به اینکه واحد اداره پرستاری حدود 60 دصد نیروی انسانی را به خود اختصاص داده است به حق یکی از واحدهای حساس و بسیار سخت است اما شیخنا با داشتن صفات بارزی چون صداقت و قانون مداری توانست فصل نوینی از مدیریت را در واحد پرستاری ارائه دهد.

دکتر امید رضائی رئیس مرکز روانپزشکی رازی در این مراسم ضمن تبریک به سرپرست جدید مدیریت خدمات پرستاری، برای وی آرزوی موفقیت در این سمت را کرد و از خدمات ارزنده سرپرست سابق مدیریت خدمات پرستاری قدردانی کرد.

دکتر جعفر باباپور سرپرست مدیریت امور بیمارستانها وتعالی خدمات بالینی در این مراسم گفت: بنده امروز حامل پیام دکتر فریدون لایقی معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی هستم که ضمن تشکر از زحمات دو ساله شیخنا در دفتر پرستاری رازی، مسئولیت جدید اداره دفتر پرستاری را به دکتر اجلی محول کرده و برای هر دو عزیز آرزوی توفیق روز افزون کرد.

دکتر باباپور در ادامه بیان کرد: حوزه پرستاری جایی است که انسان ها باید با جدیت برای حفظ سلامتی جان انسان ها تلاش کنند که به نظرم در این راه دقت و نظم حرف اول را می زند و امیدوارم دفتر پرستاری رازی با دقت، نظم و برنامه ریزی بیش از پیش در این مسیر موفق باشد.

باباپور ضمن اشاره به ویژگی های سرپرست سابق خدمات پرستاری رازی گفت: از تلاش های شبانه روزی و کارهای موثر شیخنا در دفتر اداره پرستاری تشکر می کنم و به دکتر اجلی هم که وارد حوزه جدیدی از مسیر کاری خویش شده اند تبریک عرض می کنم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم.

دکتر حسین اخوان زنجانی سرپرست معاونت درمان بیمارستان رازی و دکتر حسن دارائی مدیر مرکز روانپزشکی رازی ضمن تقدیر از خدمات شیخنا، با اشاره به ویژگی های او گفتند: وی انسانی با سواد، پرستاری بسیار عالی، شجاع و دارای سلامت کاری بسیار خوب هست که اکنون نیز به عنوان سوپروایزر بالینی در جمع ما هست که از تجربیاتش استفاده می کنیم.

معاون درمان و مدیر رازی در ادامه به دکتر اجلی تبریک گفته و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این مراسم که دوشنبه 5 تیر برگزار شد، دکتر رضائی با اهدای لوح تقدیری از زحمات شیخنا قدردانی کرد.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: زند، شاهی
   تاریخ: ۱۱:۱۵ - ۰۶/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۹۳