دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با حضور رئیس دانشگاه و معاونین دانشگاه، دوشنبه پنج خرداد سال جاری در سالن ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر سیدعلی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این نشست، ضمن تسلیت بمناسبت شهادت امام محمدباقر(ع)، گفت: در هفته های پیش رو مناسبت های گوناگونی نظیرهفته قوه قضائیه( سالگرد شهادت آیت ا...دکتر شهید بهشتی)، روز عرفه، عید سعید قربان و عید بزرگ غدیر را در پیش داریم و با توجه به عید بزرگ غدیر برنامه های فرهنگی گوناگونی را در ستاد عید غدیر دانشگاه پیش بینی نموده ایم .

وی در ادامه به تشریح رویدادهای مهمی نظیر شروع عملیات عمرانی و تاسیساتی مرکز رشد، جلساتی با دکتر باقری فرد معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بررسی کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی تابعه و تامین تعدادی از نیروهای پرستاری بیمارستان روانپزشکی رازی و بیمارستان توانبخشی رفیده ومعارفه دکتر نجفی پور به عنوان مشاور توسعه فناوری در دانشگاه، پرداخت.

در جلسه هیات رئیسه مواردی در خصوص حق الزحمه داوری های اخلاقی طرح های پژوهشی، دستور طرح جامع دانشگاه، وضعیت بازنشستگی برخی کارکنان دانشگاه و مراکز تابعه دانشگاه، برگزاری همایش ملی سلامت اجتماعی و حمایت های اجرایی دانشگاه، تشریح وضعیت بیمارستان توانبخشی رفیده، بهینه سازی مصرف آب و برق و بهره مندی کارکنان از مرخصی های تشویقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر حمید رضا خانکه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به تشریح وضعیت داوری اخلاقی پروپوزال ها و طرح های پژوهشی پرداخت.

وی گفت: در سال جدید شاهد اولین کنگره سالیانه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی تهران به میزبانی این دانشگاه بودیم که حضوربا انگیزه دانشجویان در کنگره، گواه موفقیت این کنگره بود وبرنامه دیگر، سمینار تخصصی فیزیوتراپی ستون فقرات بود که مورد استقبال قرار گرفت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه افزود: با توجه به اینکه از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرجعیت سلامت اجتماعی به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی محول شده است، طرح های ملی، سمینارهای ملی و .... در راستای سلامت اجتماعی طراحی می شود و با توجه به رسالت و ماموریت های دانشگاه، کنگره سلامت اجتماعی نیز در سال جاری در این دانشگاه برگزار می شود.

دکتر خانکه از تدوین پروتکل هایی از سوی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در راستای برگزاری هدفمند کنگره ها در دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این نشست ضمن تسلیت بمناسبت شهادت امام محمدباقر(ع)گفت: طبق فرمایش حضرت، باید در انجام کار خیر تعجیل کرد تا وسوسه شیطان در زمینه انجام ندادن کار خیر؛ محقق نشود.

وی افزود: امام محمدباقر(ع) در اذهان ما، با صفت علمی شناخته می شوند اما در خصوص مظلومیت این امام در کنار اقتداری که داشتند کمتر صحبت شده است.

حجت السلام والمسلمین افشاری با بیان دعای امام محمدباقر(ع) مبنی بر اینکه خدایا ما را از تنبلی و اهمالکاری حفظ کن، گفت: افراط و تفریط در امور شخصی و به ویژه در مسئولیت های کاری و اجتماعی و مدیریتی، موضوعی مخرب است و امیدواریم در زمان مسئولیت در دانشگاه از اهمالکاری و شتابزدگی دور بمانیم.

در این نشست رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دانشگاه نیز با بیان ویژگی هایی نظیر مسئولیت پذیری، امانتداری در کلام و نوشتار، سختکوشی، اهتمام در معرفی دانشگاه، تکریم مصاحبه شوندگان، نگارش اصولی و دقیق، خوش خلقی، انضباط کاری و .... از خدمات ارزشمند خانم فریبا نعیمی پور خبرنگار و سردبیر اسبق گروه اجتماعی خبرگزاری جمهوری اسلامی و مسئول حوزه اخبار دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی تشکر و قدردانی نمودند.

خانم نعیمی پور، ضمن تشکر از اظهار لطف اعضای هیات رئیسه دانشگاه گفت: تجارب 9 سال کاری بنده در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، همواره با عشق و علاقه همراه بود و استادان، رشته ها و رسالت دانشگاه برایم ارزشمند هستند و خرسندم که گوشه ای از فعالیت های دانشگاه را منعکس کردم.

وی در ادامه افزود: به دلیل تعصب و علاقه ای که به دانشگاه دارم، خود را جدا از مجموعه نمی بینم و در صورت نیاز و مشارکت فکری و اجرایی از سوی دانشگاه، بدون چشم داشت مالی؛ حمایت های لازم را خواهم داشت و امیدوارم همگی شاهد اخبار موفقیت های روزافزون و درخشش نام دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست، به پاس خدمات ارزنده، لوح تقدیر و هدیه ای از سوی رئیس دانشگاه به خانم نعیمی پور اعطا شد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ

   تاریخ: ۱۳:۱۹ - ۰۶/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۲۹
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
اهدا جوایز به برگزیدگان جشنواره دسر و شیرینی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی