دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مصوبات سومین جلسه شورای دانشگاه
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مصوبات سومین جلسه شورای دانشگاه

شورای دانشگاه در سومین جلسه خود که با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضا تشکیل شد، تصمیماتی اتخاذ کرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، تصمیمات این جلسه به شرح زیر است:

- رشته های بهداشت مدارس و شنوایی شناسی در مقطع کارشناسی، رشته های مطالعات اجتماعی موثر بر سلامت و روانشناسی سلامت در مقطع کارشناسی ارشد و رشته دستیاری طب فیزیکی در دانشگاه راه اندازی شود.

- دوره های بازآموزی توانبخشی به صورت مجازی و در چارچوب آیین نامه داخلی معاونت آموزشی در دانشگاه راه اندازی گردد.

- تصویب الحاق مراکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و سلامت در حوادث و بلایا به پژوهشکده سلامت اجتماعی و منفک شدن مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال از این پژوهشکده

- دوره های مهارتی کوتاه مدت تحقیق و فناوری ویژه اعضای هیات علمی برای ارتقا به دانشیاری و استادی، به این صورت که برای ارتقا از رتبه استادیار به دانشیاری، دوره های آموزشی الزامی و برای ارتقا از رتبه دانشیار به استاد این دوره ها غیر الزامی و به صورت تخصیص امتیاز محاسبه شود که مقرر شد جزئیات این طرح در معاونت تحقیقات و آموزش تهیه و سپس با مطرح شدن در هیات ممیزه و موافقت آن اجرایی گردد.

در ابتدای جلسه شورای دانشگاه، دکتر سیدعلی حسینی رئیس دانشگاه گزارشی از عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت آموزش، معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت درمان و توانبخشی، معاونت امور بین الملل مختلف در سال 1401 ارائه کرد.

دکتر حسینی همچنین ضمن تقدیر از زحمات همکاران، پیشاپیش عید غدیر، عید امامت و ولایت را تبریک گفته و افزود: امیدوارم همه ما در مسیر معنویت قرار گرفته و از شیوه زندگی امام علی (ع) پیروی کنیم.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: شاهی

   تاریخ: ۰۸:۲۷ - ۱۳/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۱