دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

مراسم معارفه سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد
 
مراسم معارفه سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی،با حضور رئیس دانشگاه، رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده ، رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی و جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت درمان دانشگاه، امروز (یکشنبه 25 تیرماه) در دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مراسم، دکتر غلامرضا معصومی به عنوان سرپرست جدید معاونت درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معرفی و از زحمات دکتر فریدون لایقی در مدت تصدی مسئولیت معاون درمان دانشگاه تقدیر و تجلیل شد.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله دکتر لایقی و تشکر از دکتر معصومی به خاطر پذیرش این مسئولیت گفت: دکتر لایقی از شخصیت های شناخته شده مجامع علمی، حوزه توانبخشی و از افتخارات دانشگاه و جامعه است، اخلاق نیکو، مسئولیت پذیری، بردباری، سرآمدی علمی و اجرایی جزء صفات پسندیده دکتر لایقی است و همچنان دانشگاه از خدمات ایشان بهره مند خواهد شد.

وی، با اشاره به ماموریت دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی در مرجعیت توانبخشی و سلامت اجتماعی بیان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر تیم معاونت درمان واعضای هیات رئیسه به دکتر معصومی که سوابق درخشان علمی و اجرایی دارند، شاهد موفقیت روز افزون معاونت درمان و ارائه خدمات حداکثری به جامعه باشیم.

دکتر حسینی، رسالت امور درمان را نظارت و مدیریت در ارتقای سطح کیفی خدمات توانبخشی دانست و تصریح کرد: این امر با همکاری و تلاش بیشتر با هدف بهبود سطح کیفی خدمات توانبخشی امکان پذیر است.

در این مراسم دکتر غلامرضا معصومی به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر فریدون لایقی سرپرست قبلی این معاونت با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

در ادامه این مراسم، دکتر فریدون لایقی معاون درمان اسبق دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن تشکر از حمایت های رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه، برای دکتر معصومی آرزوی موفقیت نمود و باتوجه به پتانسیل بیمارستان توانبخشی رفیده و منحصر بفردبودن این دانشگاه، خواستار تداوم فعالیت های تخصصی توانبخشی در بیمارستان توانبخشی رفیده و همچنین ایجاد کلینیک های تخصصی نظیر کلینیک آلزایمر، کلینیک آسیب های نخاعی و توانبخشی و ...شد.

دکتر معصومی سرپرست جدید معاونت درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه در تصدی معاونت درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: امیدوارم با مشارکت فکری از دکتر لایقی و همکاری اعضای هیات رئیسه و کارشناسان معاونت درمان شاهد نتایج خوبی در این عرصه باشیم.

گفتنی است در این مراسم اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان معاونت درمان از زحمات و خدمات ارزنده دکتر لایقی طی تصدی این مسئولیت تشکر نمودند.

اعطای لوح تقدیر، اعطای حکم ابلاغ مشاور از سوی رئیس دانشگاه و اهدا هدایایی از سوی رئیس دانشگاه و کارکنان بیمارستان توانبخشی رفیده به دکتر لایقی و همچنین اعطای ابلاغ سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به دکتر معصومی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ

   تاریخ: ۰۸:۰۷ - ۲۶/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۸
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
ارتقای مرتبه سه تن از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی