دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت روز ملی فیزیوتراپی در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد
 
مراسم گرامیداشت روز ملی فیزیوتراپی در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز ملی فیزیوتراپی دوشنبه 26 تیر ماه به همت بخش فیزیوتراپی بیمارستان توانبخشی رفیده و با حضور و حمایت مالی شرکت های تجهیزات توانبخشی"پایا مهر تجهیز" و "آویژه درمان" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه به نقل از روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، دکتر محمد صیادنصیری رئیس بیمارستان در این مراسم ضمن اشاره به نقش محوری بخش فیزیوتراپی در رسیدن به اهداف بیمارستان در بهبود و توانبخشی بیماران بستری، از پیشرفت های کمّی و کیفی خدمات بخش فیزیوتراپی به ویژه در یکسال اخیر که آن را مرهون تلاش ها، نگاه تیمی و گروهی دکتر محمدحسن آذرسا رئیس بخش فیزیوتراپی به فعالیت های این بخش دانست، تقدیر کرد.

در ادامه مراسم دکتر محمدحسن آذرسا عضو هیئت علمی گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و رئیس بخش فیزیوتراپی بیمارستان توانبخشی رفیده به هدف گذاری این بخش در راستای ارتقای کمّی و کیفی خدمات و حرکت به سمت فناوری های روز در یک سال گذشته اشاره کرد و عنوان کرد نگاه ما در کلیه فعالیت های درون بخشی و برون بخشی نگاه تیمی و گروهی با سایر بخش هاست.

دکتر آذرسا تصریح کرد در این مراسم علاوه بر تقدیر از همکاران فیزیوتراپیست قرار است از کلیه همکاران و بخش های مرتبط با فیزیوتراپی نیز تقدیر شود که دلیل این کار، نگاه تیم ورک و گروهی است که معتقدیم هر گونه موفقیت از طریق همکاری متقابل میسر است.

دکتر ایرج عبداللهی مدیر گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مراسم دلایل نامگذاری روز ملی فیزیوتراپی با ابلاغ استقلال حرفه ای فیزیوتراپیست ها در دوم مرداد ماه سال 1378 و اثرگذاری بالای آن در نظام سلامت را بیان کرد.

دکتر عبداللهی همچنین از زحمات دکتر امیرحسین کهلایی رئیس سابق بخش فیزیوتراپی بیمارستان و تلاش های دکتر آذرسا در ارتقای بخش فیزیوتراپی به شرایط مطلوب فعلی تشکر کرد.

در ادامه مراسم از همکاران فیزیوتراپیست بیمارستان خانم ها امین فرخانی، موسوی، خیاطی، آتشکار و آقایان توفیقی، قمری، شاکری و چمنی تقدیر شد و آنها نیز به بیان نظرات خود در مورد شرایط کاری پرداختند.

رییس بخش فیزیوتراپی با توجه به نقش و اهمیت جایگاه سایر حوزه های مرتبط و اثرگذار در بخش فیزیوتراپی با اهدای لوح از زحمات سایر همکاران در بخش های درمانی و اداری تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی دیگر از این مراسم از زحمات و تلاش های چندین دهه "استاد پیشکسوت دکتر حسن شاکری" در زمینه فیزیوتراپی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

این مراسم با حضور و حمایت همزمان دو شرکت تجهیزات توانبخشی پایا مهر تجهیز و آویژه درمان و نمایشگاه محصولات آنان در زمینه تجهیزات فیزیوتراپی همراه بود که در خلال و انتهای مراسم کلیه همکاران و نیز مسئولین شرکت کننده از محصولات این دو شرکت بازدید کردند.

به دلیل تقارن روز ملی فیزیوتراپی با ایام محرم، این مراسم روز دوشنبه 26 تیر با حضور دکتر محمد صیادنصیری رئیس بیمارستان، دکتر وحید دل شاد مدیر بیمارستان، دکتر شاکری استاد پیشکسوت گروه فیزیوتراپی دانشگاه، دکتر ایرج عبداللهی مدیر گروه فیزیوتراپی دانشگاه، دکتر محمدحسن آذرسا رئیس بخش فیزیوتراپی بیمارستان، اساتیدی از گروه فیزیوتراپی دانشگاه، پرسنل فیزیوتراپی بیمارستان و همکاران دیگر بخش های بیمارستان در تالار سخن رفیده برگزار شد.

بیمارستان رفیده، تنها بیمارستان توانبخشی کشور است که تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، انواع خدمات تخصصی توانبخشی را در دو فاز سرپایی و بستری، به بیماران و توانخواهان ارائه می دهد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: زنگنه، شاهی

   تاریخ: ۱۱:۴۷ - ۲۸/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۳