دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

وب دا - صبر، امید و اراده مهمترین پیام زندگی ایثارگران است
 
دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: صبر، امید و اراده مهمترین پیام زندگی ایثارگران است و آزادگان، هیچ گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛ صبر، امید و اراده مهمترین پیام زندگی ایثارگران است
دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: صبر، امید و اراده مهمترین پیام زندگی ایثارگران است و آزادگان، هیچ گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند.

صبر، امید و اراده مهمترین پیام زندگی ایثارگران است

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر ابوالفضل ره گوی دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ضمن گرامیداشت 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی گفت: مهمترین پیام زندگی ایثارگران و آزادگان در سه مفهوم صبر، امید و اراده خلاصه می شود.

وی افزود: آزادگان، هیچ گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده اند،چرا که پیام و روش آن ها، فریاد سرافرازی و شکوه ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می توان از آن بهره مند شد.

دکتر ره گوی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت ملت ایران را رو سفید و سربلند کرد و قدرت های جهانی دریافتند که در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند.

دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه افزود: همه مسئولان نسبت به ایثار آزادگان، مسئول هستند و امید است ساختار ما در ادارات کشور، به نظام ارزشیمان توجه ویژه داشته و بتوانیم فرهنگ ایثار، شهادت و تکریم را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی در ادامه این مناسبت خجسته را به آزادگان ایران اسلامی و به ویژه آقایان دکتر علی خاجی و بابک فروتن از همکاران آزاده دانشگاه، تبریک و تهنیت گفت و از حضور این دو آزاده در مراسم آئین تجلیل از آزادگان گرانقدر دانشگاه های علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.



گفتنی است دکتر علی خاجی (دکترای اخلاق پزشکی و هیات علمی مرکز تحقیقات علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ) در سن 19 سالگی در اسفندماه سال 63 در عملیات بدربه اسارت گرفته شد و به مدت پنج سال و نیم در بند رژیم بعثی بود.



شایان ذکر است دیگر کارمند آراده " بابک فروتن " است، وی بسیجی آزاده دوران دفاع مقدس و کارشناس فعلی امور کلاس ها دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است که در سن 17 سالگی و در عملیات مرصاد ، به اسارت نیروهای عراقی درآمد و دو سال در اسارت بود ، تا اینکه در تاریخ 26 مردادماه 1369 ، به وطن بازگشت.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۰:۴۷ - ۲۸/۰۵/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۸