دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

وب دا - پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بمناسبت فرارسیدن روز پزشک
 
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز با انتشار پیامی ، ضمن گرامیداشت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، این مناسبت را به همکاران پزشک در دانشگاه و مراکز درمانی تحت پوشش تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی؛ پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بمناسبت فرارسیدن روز پزشک
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز با انتشار پیامی ، ضمن گرامیداشت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، این مناسبت را به همکاران پزشک در دانشگاه و مراکز درمانی تحت پوشش تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بمناسبت فرارسیدن روز پزشک

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن پیام دکتر " سید علی حسینی" به شرح زیر است:

وَمَنْ اَحْیَاهَا فَکَاَنَّمَا اَحْیَاالنَّاسَ جَمِیعًا ( سوره مائده، آیه 32)
هر کس نفسی را زنده کند گویی همه انسانها را زنده کرده است.

اول شهریورماه، زادروز ابوعلی سینا ، فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

پزشک ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران است و سلامت در آموزه های دینی و فرهنگ ایرانی اسلامی جایگاه خاصی دارد، آنچنان که احیای جانی برابر با حیات همه جان هاست.
بی شک تلاشهای ایثارگرانه پزشکان در شرایط هشت سال جنگ تحمیلی تا زمانی که بیماری کرونا دامنگیر جامعه شد، ستودنی و ارزشمند بوده و هیچ قلم و زبانی بیان این فداکاری ها و از خود گذشتگی های تمامی مدافعین سلامت ازجمله پزشکان که با از خود گذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند یا مبتلا شدند، را ندارد.

این روز بزرگ را به تمامی همکاران پزشک در گروه های آموزشی، بیمارستان ها و مراکز پزشکی – توانبخشی تحت پوشش دانشگاه، صمیمانه تبریک گفته و آرزوی سلامتی و بهروزی برایشان دارم.

دکتر سیدعلی حسینی
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۱:۳۴ - ۰۱/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۴