دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

توسعه ارتباطات بین سازمان های مردم نهاد حوزه توانبخشی با دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
در جلسه هم اندیشی و تقدیر از سازمان های مردم نهاد حوزه توانبخشی مطرح شد :

توسعه ارتباطات بین سازمان های مردم نهاد حوزه توانبخشی با دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

جلسه هم اندیشی و تقدیر از سازمان های مردم نهاد حوزه توانبخشی همزمان با 22 مرداد روز ملی "تشکل ها و مشارکت های اجتماعی"، با حضور مهندس محمد جواد حیدری پور مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه،رئیس دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و سازمان های مردم نهاد حوزه توانبخشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر مسعود فلاحی خشکناب رئیس دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن تبریک 22 مرداد روز ملی "تشکل ها و مشارکت های اجتماعی" به معرفی مختصری از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی پرداخت.

وی گفت:دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاهی منحصربفرد است که 170 عضو هیات علمی، حدود دو هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی (که بیش از 60 درصد آنان را دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند) در 23 گروه آموزشی و 8 مرکز تحقیقات، به فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشغول هستند.

دکتر فلاحی افزود: دو بیمارستان تخصصی (توانبخشی رفیده و روانپزشکی رازی که این مرکز بزرگترین مرکز درمانی - آموزشی در خاورمیانه) و دو کلینیک ویژه پزشکی - توانبخشی هم اکنون تحت پوشش این دانشگاه فعالیت می کنند تا با گسترش خدمات توانبخشی در اقصی نقاط کشور به جامعه هدف، خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه مرجعیت حوزه سلامت اجتماعی از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی محول شده است، اظهارداشت: این دانشگاه سالهاست که به واسطه فعالیت گروه ها و مراکز تحقیقاتی مرتبط با این حوزه و پژوهش های انجام شده در این زمینه، بین دانشگاه های علوم پزشکی سرآمد است و از سویی با وجود برخی رشته ها با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز مرتبط است.

دکتر فلاحی ، تقویت ارتباطات بین بخشی سازمان های مردم نهاد حوزه توانبخشی با دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی را فرصت مطلوب برای جامعه هدف ، سازمان های مردم نهاد دانست.

وی با اشاره به پتانسیل گروه های آموزشی دانشگاه، گفت: در گروه ژنتیک، غربالگری و مشاوره و در سایر گروه های آموزشی تبادل نظر در راستای طرح پژوهشی دانشجویان و ...می تواند فرصت مطلوبی بین طرفین باشد.

رئیس دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشگاه، پیشنهاد برگزاری جشنواره سالانه مشارکت های مردمی در حوزه توانبخشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی را فرصتی برای توسعه کمی و کیفی تشکل های مردمی حوزه توانبخشی و ایجاد فرصت های بهتر برای فعالیت های آنان دانست و از اهتمام این دانشگاه در رسیدن به این مهم، خبر داد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش ارزشیابی ، از سازمان های برتر مردم نهاد حوزه توانبخشی با حضور مهندس محمد جواد حیدری پور مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،دکتر حسینی رئیس دانشگاه ، دکتر فلاحی رئیس دبیرخانه مشارکت های اجتماعی و دکتر خرم خورشید معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از سازمان های برتر مردم نهاد حوزه توانبخشی، تقدیر و تشکر بعمل آمد.





انتهای پیام/

تهیه و تنظیم: گلرخ
   تاریخ: ۱۱:۲۱ - ۰۱/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۱۲۱