دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساختمان های خیریه و تفریح درمانی بیماران در بیمارستان روانپزشکی رازی افتتاح شد
 
به مناسبت هفته دولت؛

ساختمان های خیریه و تفریح درمانی بیماران در بیمارستان روانپزشکی رازی افتتاح شد

رئیس مرکز روانپزشکی رازی میزبان رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز، در آیین افتتاح ساختمان های خیریه و تفریح درمانی بیماران که با حضور دکتر سید علی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معاونان دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد، دکتر سید علی حسینی ، رئیس علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت گفت: این مراسم در واقع با هدف تکریم و تجلیل از خیرین است که با خیرات و مبرات از خودشان چیزهایی را به یادگار می گذارند.

دکتر حسینی افزود: هر میزان از اقدامات و تلاشهای خیرین بگوییم، حق مطلب ادا نشده و باید از خیرین و نیت و هدف والایشان بیشتر گفت.

وی در ادامه گفت : بیمارستان روانپزشکی رازی به واسطه ویژگی های که دارد و خدماتی که برای معصوم ترین و مظلوم ترین قشر جامعه ارائه می دهد منحصر به فرد است و اساساً خدمت به این دسته بیماران در مراکز درمانی و هم در فضای خانوادگی و اجتماعی بسیار سخت و سنگین است.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تاکید کرد: همه می دانیم که همکاران بنده دربیمارستان با چه رنج و مشقتی برای خدمت رسانی به بیماران و مددجویان تلاش می کنند، قدردان زحمات همکاران این مجموعه هستیم. همچنین از تلاش ها و اقدامات خیرین بزرگوار نیز قدردانی می کنیم.

دکتر حسینی با اشاره به بروکراسی اداری تصریح کرد: اگر حمایت ها و اقدامات خیرین عزیز شامل حال ما نمی شد واقعاً مشکلات جدی برای خدمت رسانی در بیمارستان به وجود می آمد. سرعت عمل و تکمیل واحد رختشویخانه بیمارستان و تغییرات زیادی که در این واحد انجام شده قابل تقدیر خیرین عزیز است، اگر بنا بود این اقدام از طریق دانشگاه و طی مراحل اداری انجام می شد با این سرعت نمی توانستیم تامین اعتبار کنیم.

دکتر امید رضایی رئیس بیمارستان در آیین افتتاح ساختمان های جدید گفت: در هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام باهنر و رجایی، شاهد افتتاح دو ساختمان که به همت خیرین ساخته شده، هستیم.

دکتر مسعود فلاحی ، رئیس دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با ارائه گزارش به تشریح اقدامات و برنامه های اجرایی توسط خیرین پرداخت و افزود: احداث سوله فرهنگی و اجتماعی با مساحتی بالغ بر دو هزار متر مربع، بازسازی ساختمان بخش های (مهر1 و 2، سینا 1 و 2 و پردیس6 شرقی و غربی ...) ، احداث زمین ورزشی و کلینیک مسعود از مهمترین اقدامات انجام شده توسط خیرین بزرگوار است.

رئیس دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشگاه افزود: ساختمان قدیمی خیریه بیمارستان توسط مرحوم حاج اقای کاظمی ساخته شده بود که بعد از گذشت سال ها برای خیرین مناسب نبود ، ساختمان خیریه به همت خیرین بزرگوار حاج آقای سلیمی آشتیانی و با همراهی حاج آقای میر فارسی ، حاج محمد الله داد ، دکتر علیخانی ، سردار داوودی و حاج آقا بردایی بازسازی شد.

دکتر فلاحی با اشاره به ساختمان "تفریح درمانی" بیمارستان اظهار کرد: ساختمان "تفریح درمانی" در ضلع شمال شرقی بیمارستان و در سه فاز برنامه ریزی شده در فاز اول ساختمانی که بعد از سال های متمادی بصورت متروکه شده بود بازسازی و احیا شد. فاز دوم ایجاد یک فضای محوطه سازی شده به مساحت 500 مترمربع و ایجاد یک سرویس بهداشتی بود که توسط سرکار خانم یاسمن داروغه صورت گرفت و فاز سوم این پروژه از روز شنبه یازدهم شهریور ماه توسط آقای غفارزاده برنامه ریزی و اجرا می شود.





انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: زند - پیرهادی
   تاریخ: ۱۲:۴۱ - ۱۱/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۸۷