دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع 490 سمعک در استان سمنان/ دانش آموزان در اولویت هستند
 
سمنان- معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان از توزیع 490 سمعک در استان خبر داد و گفت: دانش آموزان برای دریافت سمعک در اولویت قرار دارند.
توزیع 490 سمعک در استان سمنان/ دانش آموزان در اولویت هستند سمنان- معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان از توزیع 490 سمعک در استان خبر داد و گفت: دانش آموزان برای دریافت سمعک در اولویت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه میراج ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه یک هزار و 700 نفر با اختلالات شنوایی تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند، ابراز داشت: در این راستا بهزیستی استان سمنان می کوشد تا با حداکثر توان خود مشکلات این توان خواهان را با خرید سمعک و غیره رفع کند.

وی ضمن بیان اینکه در این راستا طی سال جاری 490 سمعک خریداری شده است، افزود: اولویت دریافت سمعک با دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه سمعک های خریداری شده به لحاظ کیفیت در رده بهترین های بازار است، ابراز داشت: متقاضیان می توانند برای دریافت سمعک به مراکز مثبت زندگی یا تأمین و توسعه شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

میراج ضمن بیان اینکه افراد فعال جامعه با اختلالات شنوایی نیز در ردیف اولویت دارها برای دریافت سمعک هستند، تصریح کرد: غیر از سمعک، شش هزار و 200 حلقه باطری سمعک و 600 واحد لوازم جانبی سمعک نیز تهیه و به توان خواهان داده خواهد شد.

وی بابیان اینکه این سمعک ها با حواله دولتی خریداری شدند، افزود: مبلغ چهار میلیارد ریال نیز برای کمک هزینه توان خواهان با اختلال شنوایی به حساب این گروه از افراد در استان سمنان واریز شده است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۳:۴۴ - ۱۸/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۹۵