دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی
 
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) وهفتاد و دو لاله گلگون کفن دشت کربلا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر سیدعلی حسینی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و 72 تن از یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است

اربعین؛ روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است، اربعین؛ رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست.

اهمیت اربعین در آن است که در این روز، با تدبیر الهی خاندان پیامبر (صلّی الله علیه وآله)، یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه شد، این کار پایه گذاری گردید و شروع جاذبه ی مغناطیس حسینی، در روز اربعین است.

اربعین؛ احیاگر فلسفه شهادت و استمرار نهضت ظلم ستیزانه امام حسین (ع) و فریاد رسای ظلم ستیزی و سازش ناپذیری با صاحبان زر و زور و تزویر با اتکای به عزت حسینی و خروش و استقامت جاودانه شیرزن دشت کربلا؛ زینب (س)، است، اهمیّت اربعین وقتی بیشتر درک می شود که نقش سازنده و مفید آن در ماندگاری و جاودانگی حماسه عاشورا و تبیین اهداف و آرمان والای امام حسین علیه السلام در نظر گرفته شود.

امروز راهپیمایی باشکوه و میلیونی دلدادگان حضرت ابا عبدالله (علیه السلام) ، جلوه ای از وحدت میان ملت های گوناگون و بسان آینه ای در برابر دیدگان جهانیان است و تصویری از نهضت آزادگی و قیام خونین محرم را به نمایش می گذارد و در دنیای پیچیده ی پُرتبلیغات و پُرهیاهویی که بر بشریّت حاکم است، این حرکت اربعین، یک فریاد رسا و یک رسانه ی بی همتا است.

اینجانب فرارسیدن سالروز اربعین سرور و سالار شهیدان؛ حضرت سیدالشهداء (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج ا..) ، مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، تسلیت عرض نموده و امیدوارم همگی، همواره رهرو واقعی آن امام همام باشیم.
   تاریخ: ۱۴:۴۲ - ۱۴/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۸۵