دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشکیل جلسه داد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشکیل جلسه داد

کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی و سایر اعضا برگزار شد .

به گزارش مفدا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ دکتر "بابک فرزین نیا" معاون فرهنگی دانشجویی در جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه گفت: مسئله حفظ جمعیت جوان یک مسئله مهم جهانی است در این راستا در سطح دانشگاه می توان سیاستگذاری هایی در جهت تولید محتواهای فرهنگی و علمی برای این مهم داشت و دانشجویان و همکاران را در خصوص ترویج ازدواج و فرزند آوری ترغیب کرد.

در ادامه سایر اعضای جلسه پیرامون دستور جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند. این جلسه با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، مدیر امور فرهنگی، مدیر امور دانشجویی، مدیر روابط عمومی، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، نماینده بسیج جامعه پزشکی و کارشناس فرهنگی در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.

مهم ترین مصوبات کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت شامل؛ برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در مهرماه و ایجاد دبیرخانه و تشکیل جلسه اجرایی در دفتر نهاد رهبری، برگزاری همایش مبانی انتخاب همسر و ازدواج موفق در آبان ماه با محوریت اداره فرهنگی، راه اندازی دفتر مشاوره پیش از ازدواج در مرکز مشاوره دانشجویی، برگزاری گفت وگوی آزاد با موضوع ازدواج، برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با موضوع جوانی جمعیت و ازدواج در خوابگاه های دانشجویی با محوریت مرکز مشاوره، شناسایی کانون های تجمعی در دانشگاه و انجام تبلیغات مرتبط و موثر در حوزه جوانی جمعیت توسط روابط عمومی، تهیه پادکست های مرتبط با موضوع جوانی جمعیت و ازدواج توسط مفدا و برگزاری جلسات کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت به صورت حداقل فصلی یکبار است .​
   تاریخ: ۱۱:۴۸ - ۲۱/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۲