دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زنجانی ها در مشق سخاوت یک میلیارد تومان کمک کردند
 
زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: با اجرای پویش مشق سخاوت از 15 شهریور سال جاری تاکنون خیرین و نیکوکاران زنجانی یک میلیارد تومان کمک کردند که این روند تا 15 مهر جاری ادامه دارد.
زنجانی ها در مشق سخاوت یک میلیارد تومان کمک کردند زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: با اجرای پویش مشق سخاوت از 15 شهریور سال جاری تاکنون خیرین و نیکوکاران زنجانی یک میلیارد تومان کمک کردند که این روند تا 15 مهر جاری ادامه دارد.

روح الله خدابنده لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک، کوله مدرسه و لوازم التحریر بیش از یکهزار کودک نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان را تامین کرد.

وی اظهار داشت: همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار تهیه شده است که در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی قرار داده می شود.

این مسوول ادامه داد: بهزیستی این استان آماده دریافت کمک های مردمی در خصوص یاری به دانش آموزان نیازمند است همچنین سایر کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده خیرین را به دست مددجویان تحت پوشش می رساند.

وی یادآورشد: رویکرد بهزیستی با اجرای طرح حامی این است که کودکان در کانون خانواده نگهداری و مسایل و نیازهای مالی، تحصیلی و درمانی آنها توسط خیران پیگیری شود.

به گفته این مسوول در این طرح شخص خیر تصمیم می گیرد چه میزان به کودکان کمک انجام گیرد و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 650 کودک تحت حمایت بهزیستی زنجان هستند که 510 حامی بهزیستی آنان را همراهی می کنند و 300 کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

به گزارش ایرنا، خیرین نیکوکار می توانند از کد دستوری #250006655 و شماره کارت 6367957071782168 و شماره حساب 4168034541766548 برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید بیش از 600 حامی کودک بهزیستی زنجان را همراهی می کنند بیش از 600 حامی کودک بهزیستی زنجان را همراهی می کنند
600 وسیله کمک توانبخشی میان مددجویان زنجانی توزیع شد 600 وسیله کمک توانبخشی میان مددجویان زنجانی توزیع شد
12 کارگاه برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار اختصاص یافت 12 کارگاه برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار اختصاص یافت
پایان صف انتظار زنان سرپرست خانوار پشت نوبت دریافت خدمات پایان صف انتظار زنان سرپرست خانوار پشت نوبت دریافت خدمات
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۵۸ - ۰۳/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۲