دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
 
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

پیام تبریک رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر کیانوش عبدی، رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در پیامی، آغاز هفته دفاع مقدّس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، متن پیام به شرح ذیل است

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ ( آیه 38 سوره حج)

حماسه ملت ایران در دفاع مقدس، نمایانش گر قله ظرفیت های انسانی مردم این سرزمین خدایی است، فداکاری ها ی هشت سال دفاع مقدس توانست یک نظام الهی، معنوی و متّکی بر تفکّر و اندیشه درست و برخواسته از ایمان را تحکیم کند و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این جنگ هشت ساله واین دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران بود.

هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت و دلاوری های مردم فداکار ایران و عزم و اراده آهنین و استوار جوانان و رزمندگان اسلام است که با اهدای خون خود نهال انقلاب اسلامی را بارور نمودند، دفاع مقدس رساترین واژه در بیان صلابت مردم ایران و سرچشمه جاودانه غرور ملی است، همانگونه که تشکیل انقلاب شکوهمند اسلامی ثمره خون شهیدان است، رمز ماندگاری و تثبیت نیز تبعیت از فرهنگ شهید و شهادت و توجه عملی به منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) بزرگ چمدار و حکیم انقلاب می باشد و این راه سرخ تا تحقق ظهور سبز مهدوی با قدرت ادامه خواهد یافت تا ان شاا.. صالحان و مستضعفین شاهد تحقق وعده تخلف ناپذیر الهی در سراسر گیتی باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، هفته دفاع مقدس را به همه ملت ایران و جامعه دانشگاهی علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون و صعود به قله های افتخارآفرینی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

کیانوش عبدی، رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۷:۵۶ - ۰۱/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۹۲