دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وب دا - تیم مدیریتی جهادی و انقلابی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خدمات ارزنده ای در استان انجام داده اند
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تیم مدیریتی جهادی و انقلابی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خدمات ارزنده ای به ویژه در دو سال گذشته در استان انجام داده اند.
معاون سیاسی استاندار بوشهر: تیم مدیریتی جهادی و انقلابی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خدمات ارزنده ای در استان انجام داده اند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تیم مدیریتی جهادی و انقلابی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خدمات ارزنده ای به ویژه در دو سال گذشته در استان انجام داده اند.



اکبر پورات در آئین تجلیل از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: تیم خوبی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مسئولیت بر عهده دارند و دکتر ملکی زاده و معاونین دانشگاه نیروهای جهادی در استان بوشهر هستند.
وی تصریح کرد: دکتر ملکی زاده و معاونین دانشگاه به جد پیگیر مسائل و مشکلات دانشگاه در کمیسیون دانشجویی استانداری و سایر بخش ها حتی به صورت کلان در سطح کشوری هستند که جا دارد از این روحیه جهادی شان تشکر و قدردانی کنم.
پورات اضافه کرد: خیلی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باقیمانده از سال های قبل است که با پیگیری های استاندار بوشهر، وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه در حال رفع این مشکلات هستیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بهداشت و درمان در ایام کرونا، افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که ویژگی برجسته آن دوران ایثار و از خود گذشتگی بود که ما نیز در ایام کرونا شاهد ایثارگری های بی نظیر نظام سلامت و درمان بودیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: پیوست سلامت برای طرح های کلان و توسعه ای در استان بوشهر تهیه و اجرایی شود.
پورات گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اقدامات ارزشمندی در راستای رفع مشکلات بخش بهداشت و درمان استان بوشهر صورت گرفته که باید از کادر درمان و بهداشت استان بابت تلاش و زحمات جهادی آنان قدردانی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: شورای اجتماعی استان نیز با برگزاری جلسات منظم و راهبردهای هدفمند در راستای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت گام های مهمی برداشته است.
پورات با اشاره به اینکه خدمت رسانی دولت بی وقفه برای حل مسائل و مشکلات در حال انجام است، گفت: باید پیوست سلامت برای طرح های کلان و توسعه ای در استان بوشهر تهیه و اجرایی شود.
وی عنوان کرد: امروز اگر شاهد رقم خوردن خدمتی در حوزه بهداشت و سلامت استان بوشهر هستیم، مرهون زحمات یکایک کارکنان این مجموعه است و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان در انجام رسالت خود به صورت جهادی و همدل هستند و در سایه این همدلی شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگی در حوزه سلامت و درمان استان خواهیم بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به سالگرد فوت مهسا امینی افزود: در استان بوشهر با بصیرت و هوشیاری مردم جوی آرام برقرار بوده و استان بوشهر در امنیت کامل است و این مهم با کمک خداوند، بصیرت مردم و بیداری و هوشیاری مسئولین امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی محقق شده است
پورات اضافه کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها دشمن به دنبال ایجاد مشکلاتی در این فضاهاست که با برنامه ریزی هایی که داریم اجازه ایجاد کوچک ترین مشکل را به دشمن نخواهیم داد.
وی با اشاره به انتخابات اسفندماه در سال جاری و با بیان اینکه باید در انتخابات مشارکت حداکثری باید داشته باشیم افزود: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است برگزاری انتخابات باشکوه همانند سال های گذشته، موجب افزایش قدرت ملی، منطقه ای و بین المللی می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در کنار جامعه حوزه سلامت هستیم و هر جا نیاز به حمایت است با تمام توان پای کار هستیم.
آئین تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با حضور دکتر حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، رحمت الله حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، حجت الاسلام دکتر مهدی جمالی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اعضای هیئت رئیسه، روسای شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و کارکنان دانشگاه در سالن شهید بهشتی برگزار شد و از کارمندان نمونه دانشگاه در سراسر استان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/م.غ 1023

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۹:۴۰ - ۰۳/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۶