دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

13 هزار و 868 جوان در استان قزوین وام ازدواج دریافت كرده اند
 
مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست كارگروه امور اجتماعی استان كه به ریاست استاندار قزوین برگزار شد،گفت: با پرداخت وام ازدواج به 13 هزار و 868 ن...

مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست كارگروه امور اجتماعی استان كه به ریاست استاندار قزوین برگزار شد،گفت: با پرداخت وام ازدواج به 13 هزار و 868 نفر در ردیف استانهای پیشگام در رسیدیگی به نیازهای جوانان قرار گرفتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛عباس علایی مقدم مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست كارگروه امور اجتماعی استان كه به ریاست دكتر جمالی پور استاندار قزوین برگزار شد،گفت: با پرداخت وام ازدواج به 13 هزار و 868 نفر در ردیف استانهای پیشگام در رسیدیگی به نیازهای جوانان قرار گرفتیم.

وی در این نشست گفت: با مشاركت دستگاههای اجرایی و سمن ها در حوزه اجرای طرح های سلامت اجتماعی در كشور پایلوت شدیم و طرح های خوبی را عملیاتی كردیم.

وی بیان كرد: در بخش آسیب های اجتماعی تمركز ما در بخش جوانان بود و موضوعات مختلفی چون اعتیاد، طلاق، همسر آزاری مورد بررسی كارشناسی قرار گرفت.

علایی مقدم تصریح كرد: در حوزه جوانان موضوعات ازدواج و اشتغال از امور كلیدی و اساسی است كه آن را در دستور كار قرار دادیم و در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج اعتبارات خوبی پرداخت شد.مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: با تشكیل سه كارگروه سلامت اجتماعی، اشتغال و آسیب های اجتماعی 29 مصوبه داشتیم كه تصمیمات خوبی در این حوزه ها گرفته شد.

وی گفت: با امضای تفاهم نامه با بانك رسالت و صندوق كارآفرینی امید حدود 30 درصد تسهیلات این بخش تامین شد كه با استقبال زیاد جوانان روبرو شدیم.

علایی مقدم تصریح كرد: تسهیلات اعطایی از 50 تا 100 میلیون تومان بود كه به دلیل تعداد بالای متقاضی انتظار داریم این اعتبارات برای سال آینده افزایش یابد.

مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: امسال بیش از 13 هزار و 868 نفر متقاضی وام ازدواج بودند كه با بررسی شرایط داوطلبان تعداد 12 هزار و 203 نفر توانستند از این تسهیلات استفاده كنند.

وی بیان كرد: امسال حدود 80 درصد متقاضیان توانستند وام ازدواج دریافت كنند و در حال حاضر 1665 نفر در نوبت دریافت وام ازدواج هستند كه امیدواریم با همكاری بانكها این افراد نیز از وام برخوردار شوند.

علایی مقدم اضافه كرد: خوشبختانه در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان توانستیم در ردیف استانهای پیشرو قرار گیریم.

مدیركل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در صورتی كه سقف اعتباری بانكها در سال آینده به 500 میلیون تومان افزایش یابد می توانیم افراد بیشتری را از تسهیلات كم بهره 50 تا 100 میلیون تومانی بهره مند كنیم.
منبع خبر:
پایگاه دولت
   تاریخ: ۱۲:۰۰ - ۱۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۴