دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

انعقاد قرارداد بیمه سلامت با 1239 مركز جدید
 
تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از انعقاد قرارداد این سازمان با 1239 مركز جدید از 18 آبان 99 تاكنون خبر داد.
انعقاد قرارداد بیمه سلامت با 1239 مركز جدید تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از انعقاد قرارداد این سازمان با 1239 مركز جدید از 18 آبان 99 تاكنون خبر داد.

محمد مهدی ناصحی روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره انعقاد قرارداد با مراكز و موسسه های جدید بیان كرد: در سال های اخیر انعقاد قرارداد جدید با موسسه ها و مطب ها و داروخانه ها متوقف شده بود كه این تصمیم منجر به تبعات منفی و تبعیض ها و همچینن منجر به ایجاد محدودیت در دسترسی بیمه شدگان به خدمات سلامت شده بود.

وی ادامه داد: انعقاد قراردادهای جدید سازمان بیمه سلامت با مراكز ارائه خدمت از آبان ماه 99 آغاز شده و بر این اساس، تاكنون با 1239 مركز جدید قرارداد بسته شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: در این راستا با 578 داروخانه، 427 مطب، 66 آزمایشگاه، 56 فیزیوتراپی، 54 درمانگاه، 49 مركز تصویربرداری، هفت بیمارستان، یك مركز دیالیز و یك مركز رادیوتراپی قرارداد منعقد شده است.

ناصحی اظهار كرد: این قراردادهای جدید با مراكز ارائه خدمت از 18 آبان 99 تاكنون منعقد شده و این روند برای بهبود دسترسی بیمه شدگان به خدمات سلامت ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
- محمد مهدی ناصحی
- بیمه سلامت
- سازمان بیمه سلامت ایران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۳۲ - ۱۷/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۷