دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

استان كرمان، رتبه اول امدادرسانی در حوادث كشور در سال جاری
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان كرمان گفت: در سال جاری رتبه اول امدادرسانی در حوادث در كشور متعلق به استان كرمان با پوشش 11 درصد از آمار كشور بوده و بیشترین امدادرسانی ما در سال جاری مربوط به حوادث رانندگی بوده است.
استان كرمان، رتبه اول امدادرسانی در حوادث كشور در سال جاری "رضا فلاح" عصر امروز16 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهاركرد: در سال جاری رتبه اول امدادرسانی در حوادث در كشور متعلق به استان كرمان با پوشش 11 درصد از آمار كشور بوده و بیشترین امدادرسانی ما در سال جاری مربوط به حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: در 11 ماهه امسال 300 هزار نفر از مردم استان كرمان از خدمات مراكز درمانی و توانبخشی هلال احمر استان كرمان استفاده كرده اند.

فلاح تصریح كرد: همچنین در سال جاری بیش از 633 هزار نفر از خدمات داوطلبان در قالب كاروان های سلامت، مددكاری و ... در استان كرمان استفاده كرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمان گفت: اولویت ما در حوزه داوطلبان ایجاد خانه های هلال است و تا امروز 200 خانه هلال در روستاهای كمتر توسعه یافته استان كرمان راه اندازی شده كه هدف این خانه ها افزایش تاب آوری و توانمندسازی مردم روستا و پوشش حوادث توسط خود مردم است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۶:۴۸ - ۱۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۸