دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

واكسیناسیون سالمندان مقیم مراكز بهزیستی خراسان رضوی آغاز شد
 
مشهد- ایرنا- سرپرست اداره كل بهزیستی خراسان رضوی گفت: واكسیناسیون سالمندان مقیم مراكز نگهداری از سالمندان زیرپوشش و نظارت این اداره كل از امروز (یكشنبه) آغاز شد.
واكسیناسیون سالمندان مقیم مراكز بهزیستی خراسان رضوی آغاز شد مشهد- ایرنا- سرپرست اداره كل بهزیستی خراسان رضوی گفت: واكسیناسیون سالمندان مقیم مراكز نگهداری از سالمندان زیرپوشش و نظارت این اداره كل از امروز (یكشنبه) آغاز شد.

مسعود فیروزی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تفاهم انجام شده میان سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، واكسیناسیون سالمندان زیرپوشش و مقیم مراكز بهزیستی كشور آغاز شده كه در این راستا با رسیدن نخستین محموله 250 دوزی واكسن، اجرای واكسیناسیون در مراكز زیرپوشش بهزیستی این استان با اولویت سالمندان مقیم مراكز آغاز شد.

وی ادامه داد: این واكسیناسیون به ترتیب با اولویت سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولان ذهنی و معلولان جسمی مقیم این مراكز انجام می شود و همراه آنان كاركنان این مراكز نیز واكسینه می شوند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اكنون سه هزار سالمند در مراكز زیرپوشش بهزیستی این استان نگهداری می شوند كه این تعداد با احتساب كاركنان این مراكز به سه هزار و 600 نفر می رسد.

وی افزود: محموله واكسن به مقدار مورد نیاز طی یك برنامه مشخص به مرور وارد خواهد شد.

فیروزی ادامه داد: در حال حاضر 6 هزار نفر در مراكز نگهداری سالمندان، بیماران روانی و معلولان ذهنی و جسمی این استان مقیم هستند.

هم اكنون بیش از 117 هزار نفر در خراسان رضوی دارای معلولیت هستند و در بهزیستی این استان پرونده دارند.

برچسب ها
- ویروس كرونا
- مشهد
- سالمندان
- واكسن كرونا
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۵۱ - ۱۷/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۰