دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

افتخارآفرینی دختران دانشجوی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در اولین المپیاد مجازی ورزشی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی؛

افتخارآفرینی دختران دانشجوی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در اولین المپیاد مجازی ورزشی

دختران دانشجوی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در اولین المپیاد مجازی ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشكی كشور، ضمن شركت در رشته های شطرنج و دارت آنلاین، با كسب مقام و برتری در این مسابقات، افتخار آفرینی كردند.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بنقل از اداره تربیت بدنی، " فاطمه جلالی " بازیكن تیم شطرنج دانشگاه در مسابقات این رشته، موفق به كسب مقام سوم كشوری شد. و این در حالی است كه این بازیكن پر تلاش و توانمند طی دو ماه تمرین و ممارست و با حمایت اداره تربیت بدنی دانشگاه توانست در مسابقات شركت كند.

جالب توجه است كه امتیاز جلالی، با نفر اول این مسابقات برابر بود، اما به دلیل زمان بیشتری كه این بازیكن صرف كرد، در مقام سوم قرار گرفت.

براساس این گزارش، " سمانه زارعی و فاطمه بنی هاشمی " با مربیگری خانم رستادمهر نیز به عنوان تیم دارت دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مسابقات شركت كرد و در رده ششم تیم برتر این دوره از المپیاد قرار گرفتند.

اداره تربیت بدنی دانشگاه این موفقیت های بزرگ را كه از نظر امتیاز برای دانشگاه بسیار حائز اهمیت می باشند، به بازیكنان و مربی محترم تبریك گفت.

انتهای پیام/

تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۷:۱۴ - ۱۷/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۸۹