دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

كاشت چند اصله نهال توسط مسئولان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
به مناسبت روز درختكاری؛

كاشت چند اصله نهال توسط مسئولان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیات علمی و كاركنان این دانشگاه امروز (دوشنبه) به مناسبت روز درختكاری، چند اصله نهال در محوطه سرسبز این دانشگاه كاشتند.

" قنبری " مسئول واحد خدمات و فضای سبز دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار وبدای دانشگاه، گفت: امسال مانند روال سال های گذشته با همكاری شهرداری ناحیه یك از منطقه یك تهران، تعداد 50 اصله نهال تهیه و آماده كاشت در روز درختكاری شد.

" جبار زرین " از نیروهای واحد خدمات و فضای سبز دانشگاه كه در كاشت نهال های میوه همكاری می كرد، در این زمینه گفت: این 50 اصله، نهال های آلبالو و به هستند كه نهال های آلبالو سه ساله و نهال های به ، یك ساله بوده و امیدواریم كه كاشت این نهال ها در محوطه دانشگاه ما و دیگر نهال ها در سراسر كشور، سالی پربركت و همراه با سلامتی و موفقیت را برای همكاران در دانشگاه، مراكز درمانی و همه هموطنانم در كل كشور به ارمغان بیاورد.

گفتنی است؛ در این برنامه كه با همكاری روابط عمومی دانشگاه اجرا شد، به نام هریك از مسئولان، برخی از اعضای هیات علمی كه در برنامه های زیست محیطی فعالیت دارند و تعدادی از كاركنان علاقه مند به مسایل محیط زیست، نهالی در نظر گرفته شده بود.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۹:۰۵ - ۱۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۷۷