دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

نخستین كلینیك ویژه اختلالات عصب و صورت در كشور راه اندازی شد
 
به منظور تسهیل دسترسی، كاهش هزینه و صرفه جویی در وقت بیماران، كلینیك ویژه اختلالات عصب و صورت برای نخستین بار در كشور، در بیمارستان حضرت رسول اكرم (ص) راه اندازی شد.
نخستین كلینیك ویژه اختلالات عصب و صورت در كشور راه اندازی شد
به منظور تسهیل دسترسی، كاهش هزینه و صرفه جویی در وقت بیماران، كلینیك ویژه اختلالات عصب و صورت برای نخستین بار در كشور، در بیمارستان حضرت رسول اكرم (ص) راه اندازی شد. - اخبار اجتماعی -
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اولین كلینیك ویژه اختلالات عصب و صورت در كشور به منظور تسهیل دسترسی، كاهش هزینه و صرفه جویی در وقت بیماران، با كار تیمی متخصصان گوش و حلق و بینی، روان پزشكی، مغز و اعصاب، پلاستیك، چشم، فیزیوتراپی و طب فیزیكی؛ امروز در بیمارستان حضرت رسول اكرم (ص) راه اندازی شد.

دكتر احمد دانشی، مدیر گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشكی ایران در این مراسم گفت: در این كلینیك درمان بیماران با ناهنجاری های مادرزادی فك و صورت، شكستگی و تومورها و كیست های فك و صورت و عصب و صورت، به صورت متمركز و تیمی انجام می شود؛ دسترسی آسان بیماران به تخصص های مورد نیاز، افزایش اعتماد به كیفیت خدمات ارائه شده و صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران از مزایای این كلینیك است.

در ادامه جمعی از پزشكان متخصص این مركز، به تشریح مزایای راه اندازی این كلینیك پرداختند.

شباهنگ محمدی، متخصص گوش و حلق و بینی با اشاره به طولانی بودن روند درمان در برخی بیماری ها از جمله سرطان گردن و بیماری های خود ایمنی، افتتاح این كلینیك را گامی موثر در كم شدن زمان درمان و افزایش سرعت بازتوانی بیماران دانست.

علی محمد اصغری متخصص گوش و حلق و بینی گفت: درمان عصب صورت كاری پیچیده و نیازمند یك تیم پزشكی است كه همكاری در این كلینیك موجب افزایش كیفیت و درمان سریعتر بیماران می شود.

بهداشت و درمان , دانشگاه علوم پزشكی ایران ,

دكتر امامی خواه، متخصص مغز و اعصاب نیز با تبیین انواع بیماری های عصب صورت، مانند سكته مغزی، ام اس و فلج عصب صورت تصریح كرد: تشخیص و درمان این بیماری ها نیازمند متخصصان فیزیوتراپی، جراحی پلاستیك و متخصص گوش و حلق وبینی است كه در این كلینیك به صورت تیمی كارهای تشخیص را به صورت منسجم انجام می دهند.

صالح محبی، متخصص گوش و حلق و بینی تاكید كرد: درمان بیماری هایی كه نیازمند مشورت و همكاری چند رشته مختلف تخصصی هستند باید به صورت تیمی انجام شود كه راه اندازی این كلینیك نقش بسزایی در كاهش طول درمان و افزایش كیفیت خدمات و رضایت بیماران دارد.

بزرگترین بیمارستان سیار كشور افتتاح شد+ تصاویر
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۲:۲۵ - ۲۰/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۲۳