دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

واكسیناسیون كرونا به خانه سالمندان البرز رسید
 
كرج - ایرنا - مدیركل بهزیستی استان البرز از آغاز واكسیناسیون كرونا در مراكز نگهداری سالمندان این استان خبرداد.
واكسیناسیون كرونا به خانه سالمندان البرز رسید كرج - ایرنا - مدیركل بهزیستی استان البرز از آغاز واكسیناسیون كرونا در مراكز نگهداری سالمندان این استان خبرداد.

اسدالله حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت كه یك هزار و 400 سالمند در 20 مركز نگهداری این استان واكسن كرونا دریافت می كنند.

وی ادامه داد: استان البرز دارای 13 مركز معلولان ذهنی ، یك مركز جسمی-حركتی ، 18 مركز اعصاب و روان و 2 مركز خانه های كوچك ذهنی است كه طرح واكسیناسیون كرونا به تدریج در تمام این بخش انجام خواهد شد.

مدیركل بهزیستی البرز اظهار داشت: یك هزارو 703 نیروی امدادگر بهزیستی در مراكز نگهداری سالمندان و معلولان به این افراد خدمات رسانی می كنند .

وی یادآور شد كه از زمان شیوع كرونا تا به امروز 22 مركز توانبخشی بهزیستی به تعداد 795 نفر درگیر بیماری كووید19 بوده كه 737 نفر از این افراد به بهبودی كامل رسیده اند.

حیدری بدون اشاره به آمار فوتی های ناشی از كووید19 در مراكز بهزیستی البرز گفت: طی این مدت فوت ناشی از ویروس كرونا در این استان نسبت به میانگین كشوری بسیار آمار پایینی بوده و این نشان از تلاش شبانه روزی همكاران و شركاری كاری ما در بخش دولتی و مراكز غیر دولتی دارد.

وی افزود: واكسیناسیون كرونا با اولویت مراكز سالمندان در مركز كهریزك ، زرمان و فرزانگان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

پیش از این واكسیناسیون كرونا برای پزشكان و كاركنان درمان بیمارستان ها و امدادگران اورژانس البرز اجرایی شده بود.

برچسب ها
- البرز
- سالمندان
- دانشگاه های علوم پزشكی
- كهریزك
- واكسن كرونا
- سازمان بهزیستی كشور
پروندهٔ خبری
- مدیریت استانی كرونا
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۲۸ - ۲۰/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۸