دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك مسئول بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت آغاز سال نو
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك مسئول بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت آغاز سال نو

" دكتر سیامك طهماسبی" مسئول بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی پیامی، آغاز سال نو، فرارسیدن نوروز و اعیاد شعبانیه را به دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ متن كامل پیام دكتر طهماسبی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار ،یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال
بهار یكی از باشكوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است كه می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو كه طبیعت، ردای شكوفه بر تن می كند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و مواسات فرا می خواند.
بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا رسید، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی آمد و بار دیگر طبیعت رخ نمایاند و جلوه ای از جمال و جلال الهی را آشكار ساخت.
نوروز، آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شكوه خلقت است كه به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، غبارروبی دل، تحول در افكار و رفتار، تدبر و تفكر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد. امید كه در این سرآغاز شكفتن و موسم تحول و تازگی، تأملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم و نیار به حجت اعظم الهی را بیش از پیش حس كنیم.
نوروز سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یكدلی و محبت های خالصانه و زدودن كدورت هاست و فصلی نو برای نو شدن همراه با طبیعت است . عید نوروز آغاز رویش است. این رویش همچنان كه در طبیعت محسوس است، می تواند در دلها و جانهای ما و حركت رو به پیشرفت ما نیز خود را مجسم و نمایان كند و آمادگی جمعی ما را برای ظهور آخرین وصی بیشتر نماید.
اینجانب بر خود لازم دانسته آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز كه تقارن یافته با اعیاد ماه مبارك شعبان را خدمت دانشگاهیان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تبریك، تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی و همراه با سلامتی و آسایش آرزو می كنم.

دكتر سیامك طهماسبی
مسئول بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۲۰:۲۹ - ۰۲/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۷