دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

دكتر حسن شاكری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، طی پیامی فرا رسیدن عید سعید نوروز را تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه به نقل از مفدا، متن كامل پیام دكتر شاكری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

ای دگرگون كننده دل ها و دیده ها

ای تدبیر كننده روز و شب

ای دگرگون كننده از حالی به حالی دیگر

حال مارا به بهترین حال دگرگون فرما

عزیزان هم دانشگاهی اساتید و دانشجویان و كاركنان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی سال نو مبارك. سالی سرشار از سلامتی و بهروزی برایتان آرزومندم در عید نوروز امسال كه با نو شدن طبیعت و طراوت و سرزندگی مجدد طبیعت مواجه هستیم به طور همزمان رخداد مبارك پر خیر و بركتی داریم و آن سالروز یگانه منجی عالم بشریت (عج) امیدوارم امسال سال 1400 سال ظهور ایشان باشد و عالم را مملو از عدالت و نور بگرداند در سال 1399 شیوع بیماری كووید 19 را داشتیم عزیزانی را از دست دادیم كه برای علو روح آن ها و همه درگذشتگان شما عزیزان طلب آمرزش و آرامش از خداوند متعال می كنم. مصداق آیه " وَ عَسَیٰ أَنْ تَكْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَكُمْ " شیوع كرونا جنبه های مثبتی هم داشت ظرفیت های جدیدی شناسایی شد آموزش ها و پژوهش ها به خوبی در بستر فضای مجازی و اینترنت انجام شد انتقال دانش و ترجمان دانش و تعامل خیلی خوبی با همه بخش ها و معاونت ها وجود داشت و دانشجویان كم و كیف آموزش و پژوهش و كارهای فرهنگی خود را تعطیل نكردند و كم نكردند هرچند ارتباط فیزیكی بین همكاران و دانشجویان حداقلی بود ولی نیمه پر لیوان آن است كه در خانه ماندن ارتباط های خانوادگی را تقویت نمود. خانواده ركن ركین جامعه است تضعیف آن سستی، ظلمت و محدودیت برای جامعه به دنبال خواهد داشت در سال جدید برای جوانان دانشجو و فارغ التحصیلان اشتغال و ازدواج بهنگام و آگاهانه از خدواند متعال آرزومندم كه این امر با كاهش سطح توقعات و گسترش سبك زندگی اسلامی ایرانی امری است محقق شدنی.

اتفاق مهمی كه در سال 1400 داریم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست امیدوارم به دور از جنجال ها و بازی های جناحی سیاسی، مكتبی و انقلابی عمل كنیم با انتخاب اصلح سهم خودمان را در سازندگی توسعه پایدار كشورمان ایفا كنیم انتظاری كه از جامعه دانشگاهی می رود بصیرت افزایی در آحاد جامعه و دوری از بی تفاوتی و بی مسئولیتی در جامعه است از آن چه كه دشمن داخلی و خارجی دوست دارد باید دوری كرد و آن چیزی نیست جزء گسترش فضای یأس و نومیدی و كاهش مشاركت ما امیدوارم سعی كنیم، تلاش كنیم برای ایجاد ایرانی آباد و آزاد با توسعه پایدار.

آرزوی سالی خوش پر از خیر و بركت و شادمانی برای همه هموطنان به ویژه دانشگاهیان عزیزم دارم، موفق و پیروز باشید.

دكتر حسن شاكری

معاون فرهنگی دانشجویی
   تاریخ: ۱۵:۱۵ - ۳۰/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۳