دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

معتاد كردن زنان برنامه اصلی دشمنان جمهوری اسلامی است
 
قزوین - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: معتاد كردن زنان و حتی روشنفكران جامعه از برنامه های اصلی دشمنان جمهوری اسلامی تا سال 2025 است.
معتاد كردن زنان برنامه اصلی دشمنان جمهوری اسلامی است قزوین - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: معتاد كردن زنان و حتی روشنفكران جامعه از برنامه های اصلی دشمنان جمهوری اسلامی تا سال 2025 است.

علی رحمانی روز سه شنبه با عرض تبریك سال نو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان جمهوری اسلامی و سودجویان داخلی برای آلوده كردن زنان و حتی روشنفكران جامعه به موادمخدر تا سال 2025 برنامه ریزی كرده اند.

وی اضافه كرد: وقتی روشنفكران جامعه به عنوان الگوهای فكری، علمی، عقیدتی و زنان جامعه نیز به عنوان مادران این سرزمین به موادمخدر آلوده شوند، پایه های اصلی اجتماع سست شده و بدون شك عواقب جبران ناپذیری را به همراه می آورد.

رحمانی، معتاد كردن دانشجویان و كارگران را از برنامه های قبلی دشمنان نظام و انقلاب عنوان كرد و اظهار داشت: متاسفانه نبود برنامه ریزی منسجم و عملیاتی در این میدان باعث شد تا این اقشار اكنون آسیب دیده ترین افراد جامعه در برابر موادمخدر باشند كه البته طی سال های گذشته با آموزش و اجرای برنامه های پیشگیرانه تا حدودی این معضل كنترل شده است.

این مسؤول اضافه كرد: سال گذشته بیشتر دانشگاه های استان قزوین و بیش از 10 واحد تولیدی با هدایت تیم كارشناسی و علمی تحت آموزش های پیشگیرانه قرار گرفتند و امسال نیز این برنامه ها به قوت خود ادامه خواهد داشت.

رحمانی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه زنان طی سال جاری، تصریح كرد: با همكاری اداره كل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصمیم گرفتیم تا امسال كارگاه های ویژه ای را در خصوص پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر برگزار كنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین خاطرنشان كرد: ایجاد اشتغال، پیشگیری از زنان در معرض آسیب، مراقبت از مادران آسیب دیده و خلاصه توانمندی زنان سرپرست خانوار با هدف جلوگیری از آلودگی این افراد به مواد افیونی از دیگر برنامه های شورای مبارزه با مواد مخدر در استان قزوین است.

برچسب ها
- كارگر
- دانشجو
- مواد مخدر
- روشنفكری
- استان قزوین
- اعتیاد
- بانوان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۵۷ - ۰۳/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۲