دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

نگهداری بیش از 200 كودك در 24 مركز شبانه روزی مازندران
 
بیش از 200 كودك در 24 مركز شبانه روزی كودكان به عنوان شبه خانواده در مازندران نگهداری می شوند.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مركز مازندران، استاندار مازندران با حضور در مركز شبانه روزی نگهداری كودكان تحت حمایت بهزیستی مهرویان قائم در شهرستان قائم شهر ضمن دیدار و گفتگو با كودكان و مسئولان و مربیان این مركز از نزدیك با فعالیت ها و اقدامات حمایتی آن ها آشنا شد.
حسین زادگان با قدردانی از خدمات بهزیستی استان در حوزه های مختلف اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی، ایجاد تحول در روند امداد رسانی از شكل سنتی به شیوه های نوین اجتماعی و مردم محور را از توفیقات سازمان بهزیستی نام برد كه با واگذاری مراكز امدادرسانی به خیران و افراد خوشنام و هئیت امنایی نحوه پوشش و ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان و مدجویان بهتر شده است.
استاندار مازندران ایجاد درآمد پایدار در كنار بهره مندی از كمك های خیران برای مراكز شبانه روزی نگهداری كودكان با مشاركت و تلفیقی از حمایت های مردم و دولت را ضروری دانست كه با عزم و اراده استانی این مهم در بهبود اوضاع و شرایط موجودمحقق خواهد شد.
مدیركل بهزیستی استان مازندران هم در این دیدار گفت: بیش از 200 كودك در 24 مركز شبانه روزی كودكان بعنوان شبه خانواده در مازندران نگهداری می شوند.
گوهردهی افزود: در این مراكز كودكان سنین 3 تا 6 سال، 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال دختر و پسر بصورت مجزا بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند و امورات تحصیلی و آموزشی، مهارت آموزی و تربیت این كودكان توسط مربیان و مشاوران و روانشناسان به شایستگی انجام می گیرد.
   تاریخ: ۱۸:۴۱ - ۰۶/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۶