دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

كارآفرین روشندل بافتی 8 نفر را مشغول به كار كرد
 
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علی معصوم پور كارآفرین روشندل بافتی است كه با وجود معلولیت هیچ گاه تسلیم نشد و از خود یك كارآفرین ساخت است وی كه متأهل و داری یك فرزند است و در تاكسی بی سیم هشت نفر را به كار مشغول كرد.

وی به خبرنگار فارس گفت: زمانی كه متأهل شدم دنبال شغل بودم و با كمك بهزیستی، حمایت خانواده و پشتكارم، تاكسی بی سیم راه اندازی كردم كه ظرفیت 30 تا 40 نفر اشتغال را دارد و در حال حاضر برای هشت نفر اشتغال ایجاد شده است كه دو نفر از آنها روشندل هستند.

معصوم پور عنوان كرد: تاكسی بی سیم اولین بار در شهرستان بافت ایجاد شده است و نیازمند تبلیغات و حمایت كلیه ارگان ها است و خوبی تاكسی بیسیم این است كه نرخش نسبت به تاكسی های درون شهر كمتر است.

این كارآفرین روشندل خاطرنشان كرد: مشكلی كه در این شغل دارم نداشتن مكان مناسب است كه كمك مسئولین را نیازمند است و در بقیه شهرستان ها از جمله سیرجان و كرمان در تاكسی بی سیم، بانوان هم فعالیت می كنند ولی در شهرستان بافت اجازه نمی دهند و چندین بار از مسئولین مربوطه پیگیری شدم اما جواب قانع كننده ای نداده اند.

وی بیان كرد: معلولیت محدودیت نیست و معلولین نباید ناامید باشند چراكه خواستن توانستن است و كاری كه علاقه مند هستند را انجام دهند و به مردم جامعه خدمت كنند.

یكی از كاركنان این تاكسی بی سیم نیز به خبرنگار فارس گفت: راننده تاكسی بی سیم هستم و چند ماهی است این فعالیت راه افتاده ولی بین مردم جا نیفتاده است اما این آژانس مشكلات زیادی دارد كه توقع است نهادهای دولتی كمك كنند.

وی بیان داشت: ما در این تاكسی بی سیم به مردم كمك می كنیم كه رفت وآمدشان را تسهیل كنیم و توقع داریم كه مسئولین كمك كنند.

انتهای پیام/3388/ق
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۲:۵۳ - ۰۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۲