دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

3000 دانش آموز ایلامی نیازمند لوازم كمك آموزشی هستند
 
ایلام-مدیركل كمیته امداد استان ایلام گفت: طبق بررسی های انجام شده سه هزار دانش آموز ایلامی نیازمند لوازم كمك آموزشی هستند.
3000 دانش آموز ایلامی نیازمند لوازم كمك آموزشی هستند ایلام-مدیركل كمیته امداد استان ایلام گفت: طبق بررسی های انجام شده سه هزار دانش آموز ایلامی نیازمند لوازم كمك آموزشی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قنبر موسی نژاد در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور ایلام اظهار كرد: با فراگیر شدن بیماری كرونا و غیرحضوری شدن مدارس و مراكز دانشگاهی، هم اكنون بیش از سه هزار دانش آموز و دانشجوی مددجو در استان ایلام برای ادامه تحصیل در فضای مجازی نیازمند لوازم كمك آموزشی هستند.

وی بیان كرد: انتظار ما این است كه كادر علمی و اداری دانشگاه های ایلام در زمینه تأمین این لوازم ضروری برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مشاركت كنند.

وی به اجرای پویش ملی ایران مهربان و حمایت از ایتام و كودكان نیازمند استان اشاره كرد و گفت: این طرح با شعار هر شهروند حامی یك كودك یتیم و نیازمند آغاز شده و تاكنون بسیاری از كاركنان دستگاه ها در آن مشاركت كرده اند و انتظار داریم دانشگاه پیام نور استان نیز در این طرح مشاركت شایسته ای داشته باشد.

مدیركل كمیته امداد استان ایلام در ادامه با اشاره به اینكه فقر فرهنگی پیش زمینه فقر اقتصادی است، گفت: به همین خاطر انتظار داریم دانشگاه پیام نور در زمینه های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در راستای توانمندشدن خانواده های مددجو با كمیته امداد همكاری بیشتری داشته باشد.

موسی نژاد با عنوان اینكه هم اكنون پنج مركز نیكوكاری در دانشگاه های ایلام در حال فعالیت هستند، تصریح كرد: این مراكز ظرفیت بسیار مهمی برای مشاركت دانشگاهیان در كاهش فقر، تقویت بنیه علمی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، ارائه خدمات اجتماعی و مشاوره ای و پرداختن به مسائل اجتماعی خانواده ها در این استان هستند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۰۱ - ۱۳/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۸