دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

1287 زن سرپرست خانوار در سبزوار زیر پوشش تامین اجتماعی هستند
 
سبزوار- ایرنا- رییس تامین اجتماعی سبزوار گفت: هزار و 287 زن سرپرست خانوار در این شهرستان با معرفی كمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
1287 زن سرپرست خانوار در سبزوار زیر پوشش تامین اجتماعی هستند سبزوار- ایرنا- رییس تامین اجتماعی سبزوار گفت: هزار و 287 زن سرپرست خانوار در این شهرستان با معرفی كمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

حمیدرضا امینیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین 316 بانوی دیگر شهرستان از طریق مشاغل آزاد و با پرداخت حق بیمه ماهیانه، زیرپوشش بیمه زنان خانه دار قرار گرفته و از خدمات و مزایای این بیمه برخوردارند.

رییس تامین اجتماعی سبزوار گفت: بیمه زنان خانه دار مختص بانوان متاهل نیست بلكه همه بانوان ١٨ تا 5٠ ساله می توانند با پرداخت حق بیمه ماهیانه، از مزایای بازنشستگی، ازكارافتادگی و مستمری فوت برخوردار شوند.

وی افزود: اطلاع رسانی گسترده و بیان مزایای بیمه زنان خانه دار از طریق مجمع مشورتی بانوان، مهدهای كودك، بهزیستی و كمیته امداد، سبب رغبت بانوان به برخورداری از پوشش بیمه شده است.

امینیان ادامه داد: تعداد بیمه شدگان اصلی این شعبه 48 هزار و 122 نفر است كه با احتساب افراد تحت تكفل آنان، جمعیت بیمه شده شهرستان به 132 هزار و 333 نفر می رسد.

وی گفت: همچنین تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی سبزوار 11 هزار و 739 نفر است كه با احتساب افراد تحت تكفل این تعداد به 26 هزار نفر افزایش می یابد.

شهرستان 285 هزار نفری سبزوار در 230 كیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب ها
- سازمان تامین اجتماعی
- زنان سرپرست خانواده
- سبزوار
- بیمه درمان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۷:۲۸ - ۱۱/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵