دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

138 مددجوی بهزیستی در خمین تسهیلات اشتغالزا دریافت كردند
 
خمین - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: 138 مددجوی این نهاد حمایتی در خمین پارسال 63 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا دریافت كردند.
138 مددجوی بهزیستی در خمین تسهیلات اشتغالزا دریافت كردند خمین - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: 138 مددجوی این نهاد حمایتی در خمین پارسال 63 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا دریافت كردند.

جواد حمزه لو روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مددجویان دریافت كننده تسهیلات اشتغال شامل 76 نفر در حوزه توانبخشی، 30 نفر در حوزه اجتماعی و 30 نفر در حوزه پیشگیری می شوند.
وی بیان كرد: این تسهیلات در زمینه های دامداری، قالی بافی، خرده فروشی، قنادی، زنبورداری و خیاطی به متقاضیان پرداخت شد.
رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: 145 مددجوی متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی برای دریافت 65 میلیارد ریال پارسال به بانك های عامل معرفی شدند.
حمزه لو با اشاره به اجاره املاك مازاد این نهاد در قالب كمیسیون ماده 28 افزود: تولیدكننده هایی كه این املاك را از بهزیستی اجاره كنند و از مددجویان این نهاد حمایتی به ویژه زنان سرپرست خانواده به عنوان نیروی كار استفاده كنند، از تخفیف در اجاره بها بهره مند می شوند.
حمزه لو اضافه كرد: تاكنون 2 ملك مازاد بهزیستی خمین در روستای ریحان و شهر خمین به تولیدكنندگان تجهیزات پزشكی و كفش اجاره داده شده است.
وی اظهار داشت: 10 فرصت اشتغال برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی در این مراكز تولیدی ایجاد شده است.
هفت هزار نفر در خمین زیر پوشش بهزیستی قرار دارند.

برچسب ها
- استان مركزی
- خمین
- اشتغال زایی
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۳۰ - ۱۱/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۲