دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

راه اندازی تلفن گویای مشاوره «مركز مشاركت در سلامت مردم» در قزوین
 
رئیس خانه مشاركت مردم در سلامت استان قزوین گفت: برای اولین بار در سطح كشور تلفن گویای مشاوره ای راه اندازی كردیم كه به اغلب تلفن های گویای مشاوره در سطح استان متصل است.
راه اندازی تلفن گویای مشاوره «مركز مشاركت در سلامت مردم» در قزوین حبیب الله انصاریان در نشست خبری كه امروز 15 فروردین در دفترخانه مشاركت مردم در سلامت استان قزوین برگزار شد؛ تصریح كرد: پیش از این تلفن گویای مشاوره در سطح استان وجود داشت اما این تلفن گویا با سایر مشاوره ها متفاوت است چراكه فرد با گرفتن یك شماره تلفن می تواند به مشاوره های مختلف در سطح استان دسترسی پیدا كند.

وی افزود: تلفن گویا مشاوره مردمی برای این است كه هر خانواده ای كه با هر مشكلی روبه روست با این شماره تماس بگیرد و در كمترین زمان به مشاوران متخصص متصل شود، برای مثال اگر كسی دچار افسردگی است می تواند با روانشناسان حاذق صحبت كند.

رئیس خانه مشاركت مردم در سلامت استان قزوین اظهار كرد: با توجه به شیوع كرونا اغلب مردم در خصوص مسائل ایمنی دارای سؤال هستند و برخی نیز استرس بیماری دارند؛ همه این افراد می توانند در خصوص دغدغه خود مشاوره دریافت كنند به همین منظور تلفن گویای مشاوره مردمی به شماره تلفن های 190 و 4030 متصل شده است.

وی خاطرنشان كرد: هدف از راه اندازی تلفن گویا این است كه افراد در كمترین زمان ممكن و تنها با گرفتن یك شماره تماس به مشاوران متخصص در حوزه های مختلف از جمله مشاوران دانشگاه علوم پزشكی، مشاوران بهزیستی، مشاوران آموزش و پرورش، مشاوران حوزه علمیه، مشاوران معتادان گمنام، مشاوران دوازده قدمی ها، مشاوران تأسیسات ایمنی ساختمانی، مشاوران نظام مهندسی، مشاوران مركز پیشگیری و تشخیص زود هنگام دسترسی پیدا كنند.

انصاریان تأكید كرد: همه افراد می توانند با شماره گیری 33807 به صورت رایگان و به صورت شبانه روزی از خدمات مشاوره ای بیان شده استفاده كنند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۴:۰۹ - ۱۵/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۳