دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

ایجاد 1780 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان
 
خرم آباد- مدیركل بهزیستی لرستان از ایجاد هزار و 780 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.
ایجاد 1780 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان خرم آباد- مدیركل بهزیستی لرستان از ایجاد هزار و 780 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، كرم یاری در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بهزیستی لرستان در سال گذشته گفت: از جملهٔ این اقدامات می توان به افتتاح و واگذاری 104 مركز خدمات مثبت زندگی در استان، ایجاد هزار و 780 شغل و پرداخت 500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی اشاره كرد.

وی با اشاره به پرداخت 110 میلیارد ریال كمك بلاعوض با همكاری شركای كاری گفت: جذب 180 میلیارد ریال مشاركت به صورت نقدی و غیر نقدی، افتتاح 750 واحد مسكونی و تحویل به مددجویان، ساخت، تكمیل و تجهیز مركز شیرخوارگاه با مساعدت خیرین به مبلغ 30 میلیارد ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیركل بهزیستی لرستان تصریح كرد: ساخت اداره بهزیستی شهرستان پلدختر با جذب مشاركت 250 میلیارد ریالی خیرین، توسعه مراكز مداخله در كاهش طلاق از یك مركز به 20 مركز در سراسر استان، افتتاح اولین مركز درمان جامع و كاهش اعتیاد مبتنی بر درمان، واكسیناسیون مراكز شبانه روزی و سالمندان علیه آنفلوآنزا و كرونا ویروس از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

یاری با اشاره به رشد دو برابری اعتبارات وسایل كمك توانبخشی نسبت به سال 98 گفت: كسب رتبه عالی در جشنواره شهید رجایی بر اساس ارزیابی ستاد جشنواره به عنوان دستگاه برتر، برگزاری مانور شهر بدون مانع با حضور شهرداران و مدیران كل عضو ستاد مناسب سازی استان، تهاتر مبلغ 70 میلیارد ریال بدهی بهزیستی استان كه از سال های گذشته مانده بود نیز انجام شده است.

وی بیان داشت: برگزیده شدن سه اثر از استان لرستان در جشنواره كودك قهرمان من، اجرای كامل قانون تعارض منافع و تخصیص و جانمایی پست های سازمانی بر اساس شرایط احراز كاركنان كه در سال های پیش به دلایل زیاد اجرایی نشده بود نیز از دیگر اقدامات و برنامه ها بوده است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۰:۴۸ - ۲۰/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰