دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

ممنوعیت پذیرش، ملاقات و بازدید از كلیه مراكز بهزیستی شبانه روزی
 
مدیر كل بهزیستی مازندران تاكید كرد: ممنوعیت پذیرش، ملاقات و بازدید از كلیه مراكز بهزیستی شبانه روزی در راستای كنترل و پیشگیری از بیماری كرونا و پیگیری اقدامات پیشگیرانه، پنجاه و دومین جلسه استانی كمیته ویژه پیشگیری از كرونا با حضور دكتر فرزاد گوهردهی مدیر كل بهزیستی مازندران، معاونین و اعضای كمیته برگزار شد.
به گزارش كائنات، دكتر گوهردهی مدیر كل بهزیستی استان با اشاره به وضعیت حساس كنونی حاكم بر كشور خصوصا استان مازندران در اثر شیوع مجدد ویروس كرونا گفت: با توجه به اوج گیری اخیر ویروس كرونا در شهرستانهای استان مازندران مسوولین و كارشناسان ستادی، روسا و كارشناسان شهرستانی به نظارت آنلاین و در مواقع اضطرای نظارت حضوری بر روند اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتكل های ابلاغی در مراكز شبانه روزی را با جدیت در دستور كار خود قرار دهند.
مدیر كل بهزیستی مازندران با تاكید بر بحرانی بودن شرایط، خاطرنشان كرد: قدرت سرایت ویروس جدید بیشتر از گذشته است كه با عدم رعایت پروتكل های بهداشتی نیاز به بستری ها افزایش پیدا می كند و می طلبد روسای شهرستان نقاهتگاه هایی را پیش بینی نمایند تا چنانچه مركزی دچار آلودگی به ویروس شد بتوانیم مقیمان مركز را به آن نقاهتگاه منتقل كنیم.
وی خواستار برگزاری جلسات توجیهی مجازی برای بازآموزی مجدد دستورالعمل های صادره برای پرسنل مراكز شد و خاطرنشان كرد: ضروریست تا جهت تثبیت اهمیت رعایت موارد بهداشتی و حساسیت وضعیت فعلی برای جلوگیری از عادی شدن شرایط دستورالعمل های بهداشتی مجددا آموزش داده شود.
دكتر گوهردهی با بیان اینكه ما برای حفظ سلامت جامعه هدف خود اصرار به رعایت پروتكل های بهداشتی داریم تصریح كرد: پذیرش، ملاقات و بازدید از كلیه مراكز بهزیستی شبانه روزی سراسر استان تا عادی شدن شرایط ممنوع بوده و با متخلف برخورد جدی صورت می گیرد و این امر توسط روسای شهرستان به كلیه مسوولین فنی مراكز ابلاغ گردد.
وی گفت: كلیه مراكز روزانه اعم از توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری در سراسر استان تعطیل اما طی دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی كشور پرسنل مراكز با رعایت حضور یك سوم ظرفیت در محل كار موظف به ارائه خدمات بصورت مجازی می باشند.
دكتر گوهردهی در پایان كلیه پرسنل اداری و پرسنل مراكز بهزیستی مازندران را تا عادی شدن شرایط برای مراقبت از حفظ جان جامعه هدف بهزیستی استان در مقابله با كرونا در آماده باش كامل قرار دارد.
منبع خبر:
روزنامه کائنات
   تاریخ: ۰۴:۳۱ - ۲۲/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰