دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

آغاز به كار فصل رویش 5 ویژه ماه مبارك رمضان / فعالسازی ظرفیت های مجازی ویژه دانشگاهیان
 
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی:

آغاز به كار فصل رویش 5 ویژه ماه مبارك رمضان / فعالسازی ظرفیت های مجازی ویژه دانشگاهیان

فصل رویش 5 ویژه ماه مبارك رمضان با ارائه محتواهای دینی، فرهنگی و ... در بستر فضای مجازی برای خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در آستانه حلول ماه رمضان ضمن تبریك فرارسیدن این ماه مبارك گفت: ماه رمضان فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه به بندگی ذات لایتناهی خداوند بیاندیشیم و اكنون كه ماه رمضان، ماه بهار قرآن و دل ها با بهار طبیعت مقارن شده، امیدوارم بتوانیم شاهد شكوفایی اندیشه های متعالی و تجدید قوای روحی باشیم و از بركات ماه خدا بهره مند شویم.

وی در ادامه با توجه به وضعیت كرونا در كشور و استمرار فعالیت های فرهنگی - مذهبی در فضای مجازی افزود: در ماه رمضان سال گذشته ''طرح فصل رویش یك '' برای اولین بار با ارائه محتواهای دینی، فرهنگی و معرفتی، برگزاری مسابقات در سه سطح دانشجویی و كارمندی آغاز به كار كرد و به دلیل عدم تشابه با برنامه های دانشگاه و بهره مندی از كلام اعضای هیات علمی دانشگاه، ائمه جماعات و استادان گروه معارف دانشگاه در میان دانشگاهیان مطلوب واقع شد و با توجه به تعدد نفرات در فضای مجازی، شاهد پویایی و استقبال دانشجویان و همكاران در طرح فصل رویش بودیم.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، همچنین از فعالیت طرح فصل رویش در طول سال گذشته و با تغییر رویكرد و ایجاد كارگروه های تخصصی در این برنامه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری درباره فعالیت های فصل رویش 5 در ماه رمضان امسال افزود : در این برنامه با سه طرح '' طنین آرامش، سلامت معنوی ویژه ماه مبارك رمضان، جرعه ای از دریا ، سی روز، سی پند ویژه ماه رمضان و سیمای خوبان، معرفی عرفای معاصر '' و همچنین با ویژه برنامه هایی نظیر '' كمك مومنانه تهیه بسته معیشتی - بهداشتی نیازمندان، ویژه برنامه كریمانه ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه هدیه ی جان، ختم جمعی قرآن كریم ویژه شب های قدر و ویژه برنامه عیدانه در عید فطر ''، همراه دانشگاهیان در سه سطح استادان، دانشجویان و كاركنان خواهیم بود .

وی در پایان ادامه داد: از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره مندی از بركات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می نمایم.

گفتنی است، علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر و شركت در برنامه های فصل رویش می توانند به آدرس nahad.uswr.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ
   تاریخ: ۲۳:۳۴ - ۲۳/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۰