دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

انجام مرحله دوم واكسیناسیون سالمندان بهزیستی همدان
 
انجام مرحله دوم واكسیناسیون سالمندان بهزیستی همدان >
هگمتانه، گروه خبر همدان: سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان همدان از تزریق دُز مرحله دوم واكسن كرونا در سه مركز سالمندان بهزیستی استان همدان با حضور كارشناسان مركز بهداشت خبر داد.

به گزارش هگمتانه، سیاوش رهبر روز چهارشنبه اظهار كرد: تزریق دُز مرحله دوم واكسیناسیون مصونیت در برابر كووید 19 مراكز توانبخشی بهزیستی استان در مركز سالمندان خانه خورشید اداره بهزیستی شهرستان همدان، مهر مادران در سامن و مركز حضرت امام علی(ع) شهرستان ملایر با حضور مسؤول بازرسی اداره بهزیستی شهرستان و با همراهی كارشناسان و كادر تخصصی توسط شبكه بهداشت شهرستان انجام شد.

به گفته وی در این مرحله از واكسیناسیون كه با همكاری دانشگاه علوم پزشكی ابن سینا، مركز بهداشت استان و همچنین مركز فوریت های پزشكی 115 صورت گرفت، تعداد 250 نفر از سالمندان مقیم مراكز و كاركنان این سه مركز سالمندان در مرحله دوم مقابل بیماری كووید19 واكسینه شدند.

سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان همدان یادآور شد: با توجه به شیوع كرونا در موج چهارم رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در مراكز جدی گرفته شده تا مددجویان دچار ابتلا به ویروس كووید 19 نشوند.

رهبر با اشاره به اقدامات موفق بهزیستی در پیشگیری از بیماری كووید19 خاطرنشان كرد: هم زمان با شیوع ویروس كرونا اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه در مراكز بهزیستی همدان نظیر قرنطینه كامل، لغو ملاقات حضوری، ضدعفونی روزانه، بازدید مستمر، كنترل سلامت مددجویان و توزیع اقلام بهداشتی تاكنون انجام شده است.

به گفته وی مرحله نخست تزریق واكسن به سالمندان بهزیستی اواخر اسفند سال گذشته صورت گرفته است.

به نقل از ایرنا، سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان همدان با بیان اینكه مجموع سالمندان استان همدان حدود 180 هزار نفر است عنوان كرد: تاكنون برای بیش از هفت هزار سالمند معلول در استان همدان پرونده تشكیل شده است و از خدمات بهزیستی بهره می برند.
   تاریخ: ۱۳:۵۸ - ۲۶/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۲